dupa extractia unei masele ce avea infectie la radacina

13-05-2011
Ramo25
Nu este medic/terapeut
Ramo25
Buna ziua. Acum 2 zile mi-am scos o masea ce avea infectie la radacina. Am ramas un pic nelamurita pentru ca desi aveam infectie medicul nu mi-a scos infectia, nu m-a curatat acolo, mi-a scos maseaua, mi-a pus un pansament si gata. Ma cam doare gingia si am observat ca s-a format un cheag de sange. Este normal?Cat timp nu am voie sa consum lactate si sa ma spal pe dinti? Am voie sa folosesc macar apa de gura?
3 comentarii
0
13-05-2011, ora 22:52
carlitos
Nu este medic/terapeut
carlitos
nu sunt medic dar am facut o gramada de extractii. unu nu cred ca ti-a scos maseaua si daca ar fi fost puroi nu ar fi curatat alveola. e normal ca dupa doua zile sa te doara gingia chair si dupa o saptaman e posibil sa te mai doara acel loc. nu cred ca e bine sa indepartezi cheagul de sange sa nu starnesti vreo hemoragie acesta o sa pice singur, la mine la unele extractii mi-a ramas cheagul si 3-4 zile. incearca sa mananci pe partea cealalta cateva zile. numai bine.
0
14-05-2011, ora 00:36
Dr. Nicoleta Grosu
Stomatologie, cluj
Dr. Nicoleta Grosu
"am observat ca s-a format un cheag de sange. Este normal?"

Nu numai ca este normal, dar acel cheag trebuie sa ramina acolo, pt ca pe baza lui se va face vindecarea.
Doar in ziua extractiei este restrictie la clatirea gurii. Periajul dintilor trebuie facut, dar cu blindete in zona dintelui extras.
De mincat, puteti minca orice.
0
16-05-2011, ora 17:58
Ramo25
Nu este medic/terapeut
Ramo25
Va multumesc amundurora pentru raspunsuri. Ati avut dreptate, acum ma simt mai bine si cheagul de sange a disparut. Numai bine va doresc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medici stomatologi, dentisti, cabinete stomatologice