nu vad rezultate la abcesul dentar
Buna seara,
problema mea e urmatoarea: Am ajuns duminica seara la UPU la BMF cu abces, falca umflata rau, medicul mi-a scos maseau si mi-a presris oxacilina 500, metronidazolum 250 si algocalmin. Dar nu observ nici o scadere a dimensiuni umflaturi obrajului si incep sa imi fac griji mari. de duminica si pana azi nu trebuia sa dea macar putin inapoi? ma sunt bune antiinflamatoriile acum ca a disparut cauza?
problema mea e urmatoarea: Am ajuns duminica seara la UPU la BMF cu abces, falca umflata rau, medicul mi-a scos maseau si mi-a presris oxacilina 500, metronidazolum 250 si algocalmin. Dar nu observ nici o scadere a dimensiuni umflaturi obrajului si incep sa imi fac griji mari. de duminica si pana azi nu trebuia sa dea macar putin inapoi? ma sunt bune antiinflamatoriile acum ca a disparut cauza?
4 comentarii
Am uitat sa precizez ca nu pot deschide gura sa pot manca deoarce ma doare foarte tare, desi nu mai e maseau acolo, mananc doar cu o lingurita, imi e frica ca accea infectie sa ramana permanent sau sa faca daune osului, la cat timp ar trebuii sa observ o diferenta in dimensiunea infectiei ? Va rog frumos. Multumesc anticipat!
Of of of, doctorii nu inteleg din pcate prostia si inutilitatea de a da antibiotice...care in 99% nu fac decat rau si nimic bun. Mergi la un medic homeopat sau incearca remediul homeopat Hepar sulfuris CH200.
Suge 1 granula si daca are efect pozitiv repeta la cateva 4-6 ore pana se duce abcesul. Se gaseste la faramcii homeopate si costa 6 lei.
Suge 1 granula si daca are efect pozitiv repeta la cateva 4-6 ore pana se duce abcesul. Se gaseste la faramcii homeopate si costa 6 lei.
deci ti, a scos o marea la care aveai infectie si umflata nu am ami auzit asa ceva