Migrare molar peste implant

Buna ziua,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
1 comentarii

Probabil au migrat dintii. Un aparat ortodontic macar pe segmentul respectiv este varianta optima. Aveti vreo radiografie initiala si una actuala?

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 39Am nevoie de implant dentar
- 2implant dentar sau lucrare portelan?
- 8Care este cea mai sigura si simpla metoda de a avea o alta masea?
- 3implant dentar urgent
- 4dental pins
- 3Implant dentar - resturi extractie premolar
- 4Implant+coroana
- 1Implant dentar - sfaturi, informatii
- 5caderea implanturilor dentare
- 2As vrea sa imi fac implant dentar
- 1lucrare cu implanturi
- 7Durere dinte alaturat implantului
- 5implant incisiv lateral superior..este posibil??!?
- 4Ce implant sa pun pentru sistemul Fast & Fixed?
- 5Durere după montarea bontului de vindecare