Migrare molar peste implant
Buna ziua,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
In iulie 2020 am optat pentru un implant pe premolar sus. Ieri, cand am fost descoperita, s-a dovedit ca molarul din spate s-a deplasat spre implant si au facut corp comun, astfel incat doctorul nu mai are acces sa il desurubeze. Momentan sunt in stand by, medicul nu a stiut ce sa faca.
Care sunt solutiile pe care le vedeti? Dansul intr-o prima instanta mi a spus urmatoarele optiuni: pilirea molarului, aparat dentar, scoaterea implantului si introducerea unuia mai mic. Considerati ca este eroarea medicului ca nu m-a descoperit mai devreme?
Multumesc,
1 comentarii
Probabil au migrat dintii. Un aparat ortodontic macar pe segmentul respectiv este varianta optima. Aveti vreo radiografie initiala si una actuala?
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2implant dentar sau lucrare portelan?
- 3Implant masea dupa 3 ani - posibil ?
- 5care este timpul de refacere dupa esuarea unui implant dentar?
- 4cum poti alege cel mai bun implant?
- 1implant-locul caninului..
- 2hematom dupa implant dentar
- 1Suruburi puse oblic
- 5caderea implanturilor dentare
- 1implant dentar, gingia vindecata dar era deschisa se vedea osul
- 1amanare descoperire implant
- 5implant incisiv lateral superior..este posibil??!?