Depresie de la Abilify?

110 comentarii 1 23 4 Înainte ›
1
22-05-2022, ora 21:32
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Nu-ti convine NU citi, mai lasa figurile !
1
22-05-2022, ora 21:59
360
Nu este medic/terapeut
360
mesaj pe privat de la costy pt mine, dupa ce i-am zis ca-i dau ignore. asta ca sa stiti si voi de la cine primiti sfaturi

"
Su*i pu**, esti un prost, sa ma pis pe tine de id*ot prost, numa prostii zici acolo. Incurajez oamenii sa nu isi ia tratamentul.
Ca daca imi pun mintea iesi singur de aici, dar nu imi pun mintea cu tine, ca mi-as face 1000 usere si te f*t.
Da-te-n p**a mea nu iti convine nu citi, nu scriu doar ptr tine.
"

eu draga costy. nu am recomandat nimanui sa se lase de tratament. nici macar o clipa
1
23-05-2022, ora 22:32
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Sunt multi medici care vb asa si sunt f buni in domeniu, zic ca idee doar, nu ca are leg cu mine neaparat. Mai ales aia din armata, te sperii cum vb, cu asistentele de fata. Am fost la unu, cica "ete p, nu ai nici o epilepsie, ai la cap". Nu inseamna ca nu dau ei sfaturi bune, si ca nu rezolva pacientii.
Si asa, daca nu iti place ce scriu de ce citesti ? De ce comentezi la ce zic eu ?
Nu scriu neaparat ptr tine.

Nu trebuia sa arati mesajul ca recunosteam eu daca ziceai sa recunosc. Nu era cazu, ca sa nu strici conversatia, nu de altceva.
M-am dus la Sanador la un medic de diabet cu experienta ca multi stiu, daca ai stii cum a vb..te crucesti, dar nu inseamna ca nu trateaza bine pacientii la boala.

Deci poti vb asa cu cine merita, dar sa te stii pe anumit domeniu, si sa dai sfaturi f bune, si lumea daca vede ca le ai la domeniu, ii doare in cot ca ai vb urat cu altcineva, atat timp cat nu le-ai vb lor, nu ii intereseaza, ei isi urmaresc interesul lor sa ia ce e bun ptr ei.
Mai ales cand se duc la medic si ala confirma ca ce i s-a zis e corect...mai multa incredere prinzi !