Ce perioada pot folosii anticonceptionale fara intrerupere?

01-02-2010
deeapop86
Nu este medic/terapeut
deeapop86
Folosesc anticonceptionale Yasmine de anul trecut din aprilie.As vrea sa stiu daca trebuie sa fac vreo pauza de o luna-doua dupa o anumita perioada de timp.O prietena mi a spus ca ar trebui sa fac o pauza de o luna ca sa nu mi fie afectata fertilitatea(pentru ca in mai putin de un an imi doresc un bebe:D).Urmatoare vizita la medicul meu ginecolog ar trebui sa fie undeva prin aprilie si abia atunci aflu daca trebuie sa intrerup sau nu, dar pentru linistea mea vreau sa stiu inca de pe acum.Cand mi au fost prescrise medicul nu mi-a pomenit nimic de vreo pauza.
Multumesc!
Toate cele buna!
1 comentarii
0
01-02-2010, ora 18:57
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
cel mai recomandat ar fi o dată pe an pauză cam 2-3 luni pentru a permite organismului să se refacă şi ovarelor să nu-şi uite funcţia. sunt medici care susţin că nu e nevoie neapărat de intrerupere de pilule pentru ca au concentraţii mici de hormoni, dar pentru siguranţă ar trebui făcută pauză pentru că închipuiţi-vă că dau pauză organismului de la funcţia lui, cu cât mai mare cu atât uită el singur ce ar trebui să facă si îi ia mai multă vreme de refacere.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți. Accesați site-ul
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive