atac de panica?
Buna ziua. De curand am inceput sa experimentez ceea ce multi imi spun a fi atacuri de panica. Tin sa mentionez ca am 21 de ani si sunt studenta. Pana acum o luna nu aveam nimic, iar simptomele se manifesta prin greutate de respir, transpiratie, batai ale inimii accelerate, amorteala (cateodata la mana stanga), greutate la inghitit, ameteala si o stare ciudata, nu ma pot concentra bine, ca si cum ma simt in afara corpului. La toate acestea se adauga si senzatia de frica, iar totul devine si mai rau, frica de a pati ceva grav. Toate aceste ''crize'' incep fara nici un motiv. Nu am fost la control, sau la un doctor. Va rog, daca stie cineva ce se poate face in privinta asta, sau daca ma insel si nu par a fi atacuri de panica, ce pot face? Multumesc mult.
5 comentarii
Buna ziua!
Din descriere pare a fi vorba despre atacuri de panica. Iti recomand sa consulti un psihoterapeut. Prin intermediul sedintelor de psihoterapie vei ajunge sa intelegi de unde vin aceste atacuri si care este rolul lor. Nimic nu apare din senin si fara vreun scop.
Numai bine!
Iosif
Din descriere pare a fi vorba despre atacuri de panica. Iti recomand sa consulti un psihoterapeut. Prin intermediul sedintelor de psihoterapie vei ajunge sa intelegi de unde vin aceste atacuri si care este rolul lor. Nimic nu apare din senin si fara vreun scop.
Numai bine!
Iosif
Daca starile dureaza de peste 14 zile, ar trebui sa fi evaluata de un psihiatru si in paralel, in limita fondurilor disponibile, sa faci sedinte de psihoterapie.
Sanatate multa!
Nu sta asa sa te chinuiesti. Actioneaza!
Sanatate multa!
Nu sta asa sa te chinuiesti. Actioneaza!