Prietena mea poate ramane insarcinata ? Am nevoie de ajutor urgent.

02-09-2011
qwertyasdf
Nu este medic/terapeut
qwertyasdf
Buna seara,

Am o problema, cand m-am culcat ultima oara cu prietena mea nu am folosit prezervativ si am terminat in ea, mentionez ca ieri a fost ultima ei zi din ciclul menstrual iar distanta dintre penultimul ei ciclu si ultimul a fost de 26 de zile. Pot sa spun ca nu a fost o cantitate mare de sperma pentru ca a fost al treilea "numar" (la primele doua am folosit prezervativ), iar mie imi scade foarte mult cantitatea care o ejaculez chiar dupa primul "numar". As dori sfatul unui medic cat mai repede ca prietena mea sa stie ce ar trebui sa faca.
4 comentarii
0
02-09-2011, ora 07:29
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Nu sunt medic, iti raspund din propria experienta..ASA s-a nascut cele de-al doilea copil al nostru.
TOTUL e posibil.Succes.
0
04-09-2011, ora 13:12
elisabeta11
Nu este medic/terapeut
elisabeta11
nu conteaza cantitatea spermei conteaza daca ea era in perioada "fertila" :) Tu zici ca "ieri" a fost ultima zi de ciclu???!!!!! Ea era la menstruatie cand ai terminat" in ea??? Din cate stie eu cca 10 zile de la terminarea menstruatiei poti ejacua in ea... deci 10 zile inaintea menstruatiei si 10 dupa.
0
04-09-2011, ora 13:13
elisabeta11
Nu este medic/terapeut
elisabeta11
...nici eu nu is medic :)
0
16-09-2011, ora 01:03
qwertyasdf
Nu este medic/terapeut
qwertyasdf
Mai multa lume mi-a spus ca nu e nicio problema, dar am vazut ca nu toti au fost norocosi asa ca i-am cumparat un postinor dupa o zi.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Clinicaon
Impotența, erecția slabă și ejacularea precoce pot fi rezolvate de către medicii noștri. Am tratat mii de pacienți, iar DISCREȚIA este asigurată! Detalii aici