Medicamente eliberate gratuit
Bună seara! Din cauză că nu mai sunt eleva(am terminat liceul) nu mai beneficiez de asigurare medicală și deci și de medicamente gratuite. Nu intenționez să fac facultate și nici să mă angajez pentru că nu sunt in stare să învăț și nici să lucrez. Am 19 ani și diacnostic de tulburare psihotica acuta cu simptome schizofrenice. Ce ar trebui să fac ca să primesc in continuare medicamentele gratuit?
14 comentarii
Sa iti faci pensie pe caz de boala, 520 lei si indemnizatie de handicap 272 lei. Vin la pachet cu asigurarea medicala. Daca iti faci indemnizatie de handicap vei avea dreptul la pensie de urmas, jumatate din veniturile parintilor.
Fa-ti intai indemnizatia de handicap ca iti vine mai repede. Pensia vine cam in 5 luni.
Fa-ti intai indemnizatia de handicap ca iti vine mai repede. Pensia vine cam in 5 luni.
Felicitari, Naty, pt ca vrei sa continui tratamentul psihiatric! Asta va fi sansa ta la o viata mai buna! Chiar daca pensia si indemnizatia sunt foarte mici, iti pot fi de folos si e dreptul tau sa le primesti - are dreptate Clara. Iti doresc multa sanatate!
Mulțumesc foarte mult de răspunsuri!!! :)
As mai avea încă o rugăminte. Mi-ati putea recomanda, dacă se poate, un centru pt bolnavi psihici și persoane cu retard mintal in care să rămân măcar pt câțiva ani daca nu si pt toata viața? Să fie un centru în care se fac diferite activități, de exemplu lucru manual sau jocuri sau pictura etc. Îmi doresc asta deoarece nu mă inteleg deloc bine cu familia mea, mă critica într-una pt că nu reușesc să fiu un om normal și responsabil și îmi spun mereu că eu sunt o rușine pt familie cu problemele astea și cu faptul că sunt mai mult o legumă(cred ca de la medicație) și nu fac aproape nimic toată ziua.Mi-ar prinde tare bine să fiu în același loc cu persoane ca mine chiar dacă nu voi socializa foarte mult pt ca menționez că am și fobie sociala, am fost o persoană inadaptata de mic copil.
@Naty98