contraceptie raspuns urgent
Buna iau anticonceptionale microginon de 11 zile dupa a treia pastila mi-a venit ciclul si de atuncia nu se mai opreste eu iau anticonceptionalele incontinoare, se poate sa am acceasta dereglare din cauza ca am plecat din tara si am schimbat clima sunt tot in europa astept o parere un sfat
7 comentarii
Folositi prezervativ. Anticonceptionalele provoaca 1-2 avorturi timpurii anual fara ca mama sa stie.
Am inteles problema mea este de imi vine ciclul in timp ce eu iau anticonceptionale?
Nu este ciclu. Este efect secundar. Contraceptionalele sunt medicamentele cu cele mai multe efecte secundare din lume. Peste 100.
Se poate nu stiu ca am mai folosit dar acuma 7-8 ani...si mai am o intrebare mai am 5 pastile si termin blisterul...sa fac pauza de 7 zile?
http://forum.romedic.ro/prod/Marturii_despre_anticonceptionale_083575.html
Sunt impotriva anticonceptionalelor. Produc avorturi timpurii mai multe decat ar face mama daca ar ramane insarcinata.
Nu se compara placerea de a face sex cu uciderea unor suflete nevinovata si bolile care o pasc dupa pe mama. In Germannia medicii le considera atat de nocive incat nu au voie sa le prescrie mai mult de 8 luni.
Din cauza ca ei au luat de multi ani si le-au aparut boli care sunt foarte greu de tratat si de suportat pentru paciente. Ministerul Sanatatii le-a interzis pe o perioada mai mare de 8 luni.
Nu se compara placerea de a face sex cu uciderea unor suflete nevinovata si bolile care o pasc dupa pe mama. In Germannia medicii le considera atat de nocive incat nu au voie sa le prescrie mai mult de 8 luni.
Din cauza ca ei au luat de multi ani si le-au aparut boli care sunt foarte greu de tratat si de suportat pentru paciente. Ministerul Sanatatii le-a interzis pe o perioada mai mare de 8 luni.