Blocaj mental și lingvistic
Salutare!
M-am gândit să scriu aici pentru că poate este cineva care s-a mai confruntat cu aceste probleme. Simt că nu pot explica nimănui apropiat și că nici nu ar putea să mă ajute.
De aproximativ 2 ani simt că nu mă mai pot concentra suficient, nu mai pot reține informațiile pe care doresc să le acumulez sau citesc, nu îmi mai găsesc cuvintele cu ușurintă și simt că nici nu le pot exprima cu o anumită logică sau cursivitate. Am 23 de ani și până acum 2 ani nu am întâmpinat probleme de genul, am reușit mereu să îmi duc sarcinile până la sfârșit cu brio, am învățat foarte bine și am reușit mereu să mă concentrez și focusez pe ceea ce am de făcut. Acum însă, am impresia că sunt absentă la discuții, îmi simt efectiv creierul că nu face față anumitor provocări, mă simt aeriană și simt că toate astea sunt ca niște blocaje mentale și conversaționale. Nu mă exprim asa cum doresc.
Încerc să aflu cauza si cum pot trata acest aspect. Sunt studentă la două facultăți si am doua joburi (de aproximativ jumătate de an). Încerc sa dau vina pe suprasolicitare dar si pe situația pandemică (dat fiind faptul ca aceste stări au apărut odată cu ea). Când a început pandemia am simțit cum interesul meu pentru scoala a scăzut considerabil si faptul ca izolarea a durat destul de mult (eu fiind o fire activa si sociabilă) mi-a creat o oarecare anxietate si stari extrem de negative. Sper sa găsesc un răspuns sau o îndrumare pentru situația mea. Menționez ca in decursul acestor 2 ani am devenit și foarte sensibilă, plâng des, ma consum foarte mult, sunt recalcitranta …
M-am gândit să scriu aici pentru că poate este cineva care s-a mai confruntat cu aceste probleme. Simt că nu pot explica nimănui apropiat și că nici nu ar putea să mă ajute.