Am depresii recurente
Buna ziua!Sunt depresiva din 2003, si dependenta de tratament psihiatric.Am incercat sa le opresc dar am avut stari de rau.voma.si eram pur si simplu o leguma.Am ajuns la urgenta fara puteri si nu puteam sa.mi tin capul pe umeri.Mi sa facut perfuzie si am povestit ce sa intamplat..mi sa spus sa nu mai intrerup tratamentul.Nu pot fara medicamente.si sunt pensionata de boala..cu memoria sunt la pamant.dezorientata.Ar fi multeee de povestit.Sunt dependenta de medicatie.si pe langa depresia asta urata mai iau si alta medicatie.Tahicardie.circulatie.tensiune.
7 comentarii
Încercați să faceți și psihoterapie cognitiv-comportamentală concomitent cu medicația.E nevoie să vă schimbați modul de gândire și percepție și câștigați competențe pentru a gestiona situațiile dificile.
Ar fi de folos să cereți și o alta opinie poate trebuie ceva schimbat în tratament
Am ramas cu probleme de cand mi.a murit sora si mama in acelasi an, si nu cred ca mai pot fi asa cum eram inainte.Doar sa o tin sub observatie..poate!
Am 49 de ani, si e prea tarziu sa mai pot schimba ceva..este nevoie de ajutor financiar sa pot incerca o psihoterapie.Doar eu stiu prin ce am trecut.si ce e in sufletul meu..am ramas cu o mare sensibilitate in corp.Nu mai suport multe.sunt confuza si nu ma pot concentra...
Niciodată nu-i prea târziu. Luați legătura cu un psihiatru ce lucrează cu casa de asigurări și vă poate trimite la un psihoterapeut. Știu că psihiatrul poate încheia contracte și cu psihologi, iar anumite ședințe de psihoterapie pot fi decontate.
Buna ziua.
Sunt de acord cu recomandarile colegilor. Studiile arata ca psihoterapia cognitiv-comportamentala este eficienta.
O zi frumoasa!
Sunt de acord cu recomandarile colegilor. Studiile arata ca psihoterapia cognitiv-comportamentala este eficienta.
O zi frumoasa!
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.