Am depresii recurente

11-06-2018
Mariaa69
Nu este medic/terapeut
Mariaa69
Buna ziua!Sunt depresiva din 2003, si dependenta de tratament psihiatric.Am incercat sa le opresc dar am avut stari de rau.voma.si eram pur si simplu o leguma.Am ajuns la urgenta fara puteri si nu puteam sa.mi tin capul pe umeri.Mi sa facut perfuzie si am povestit ce sa intamplat..mi sa spus sa nu mai intrerup tratamentul.Nu pot fara medicamente.si sunt pensionata de boala..cu memoria sunt la pamant.dezorientata.Ar fi multeee de povestit.Sunt dependenta de medicatie.si pe langa depresia asta urata mai iau si alta medicatie.Tahicardie.circulatie.tensiune.
7 comentarii
0
11-06-2018, ora 15:18
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Încercați să faceți și psihoterapie cognitiv-comportamentală concomitent cu medicația.E nevoie să vă schimbați modul de gândire și percepție și câștigați competențe pentru a gestiona situațiile dificile.
1
11-06-2018, ora 16:03
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Ar fi de folos să cereți și o alta opinie poate trebuie ceva schimbat în tratament
0
11-06-2018, ora 23:01
Mariaa69
Nu este medic/terapeut
Mariaa69
Am ramas cu probleme de cand mi.a murit sora si mama in acelasi an, si nu cred ca mai pot fi asa cum eram inainte.Doar sa o tin sub observatie..poate!
0
11-06-2018, ora 23:14
Mariaa69
Nu este medic/terapeut
Mariaa69
Am 49 de ani, si e prea tarziu sa mai pot schimba ceva..este nevoie de ajutor financiar sa pot incerca o psihoterapie.Doar eu stiu prin ce am trecut.si ce e in sufletul meu..am ramas cu o mare sensibilitate in corp.Nu mai suport multe.sunt confuza si nu ma pot concentra...
0
12-06-2018, ora 10:11
Psihologie, București
Niciodată nu-i prea târziu. Luați legătura cu un psihiatru ce lucrează cu casa de asigurări și vă poate trimite la un psihoterapeut. Știu că psihiatrul poate încheia contracte și cu psihologi, iar anumite ședințe de psihoterapie pot fi decontate.
1
12-06-2018, ora 11:48
Mariaa69
Nu este medic/terapeut