scoaterea nervului este normala la o masea buna ?

25-03-2008
crossing
Nu este medic/terapeut
crossing
scoaterea nervului este normala la o masea buna doar pt a o folosi ca suport pt o lucrare? vreau sa-mi fac o lucrare si medicul m-a programat pt scoaterea nervului la maseaua fara probleme.
16 comentarii
0
25-03-2008, ora 00:00
marinaalina
Identitate neconfirmată
marinaalina
nu sint stomatotolog ci internist, dar odata pusa ca si suport la o punte dentara acea masea va fi polizata deci i se va sparge smaltul si asta e ca si o carie dar provocata iar pe linga lucrare se strecoara resturi si astea agraveaza acea carie provocata si asta iti va da dureri si vei fi nevoit sa dai jos acea lucrare ca sa faci obturatia de canal adica sa omori nervul.
0
25-03-2008, ora 00:00
carmen.u
Nu este medic/terapeut
carmen.u
Sunt studenta la med dentara, an terminal, si am un raspuns la intrebarea ta. indicat nu este sa se faca pulpectomie(scoaterea nervului) pe nici un dinte care nu necisita un astfel de procedeu, adica care este sanatos.Pulpectomiile au anumite indicatii dar nu in cazul tau. Deci nu este necesar si nici intr-un caz indicat de efectuat o pulpectomie pe un molor(masea ) sanatoas. In cazul in care prezinti niste anomalii dentare:ocluzie deschisa:adica nu "calca" maxilarul pe mandibula si ramane spatiu intre ele, exista sansa sa existe indicati de asa ceva. DAR, daca tu ai omis sa relatezi ceva, in sensul ca datele pe cale le-ai precizat nu sunt corecte, fie incomplete, ceea ce eu ti-em spus poate fi incorect.Dar in general stomatologii mai in varsta evita sa pastreze vitalitate dintelui, prin mentinerea nervului, deoarece este mai "comod" pt ei.Explicatia oferita de d-na dr internist este total eronata, (nu doresc a jigni pe nimeni)nu se strecoara nici un rest de mancare.Nu la asta se rezuma interventia in cauza.