Insomnie cronica

18-10-2018
katn
Nu este medic/terapeut
katn
Buna ziua.
Sunt o studenta de 20 de ani, iar de 9 luni iau tratament pentru tulburari ale somnului ce consta in 3 tipuri de pastile: trittico, rivotril si zolpidem/stilnox. Aceasta combinatie, insa, nu a mers intotdeauna, iar in ultimele 3 luni am fost nevoita sa maresc dozele incat sa am parte de un somn de aproximativ 6 ore. Somnul este agitat, iar dimineata ma trezesc obosita si aproape nu imi pot tine ochii deschisi.
Desi am jonglat intr-un oarecare mod cu tratamentele, pt a vedea care este mai eficient, niciunul nu pare sa dea roade, iar doctorul psihiatru nu stie ce imi mai poate recomanda, fiindu-i oarecum teama sa imi dea medicamente mai puternice, cum ar fi diazepamul.
Sunt foarte speriata, deoarece, la inceput, totul decurgea ok si ma simteam bine, aveam un somn odihnitor si faceam fata facultatii, insa, nu dupa mult timp, am inceput sa am efecte adverse precum: palpitatii, dureri de cap si de spate, senzatie constanta de greata, ameteli, incapacitate de concentrare, pierderi de memorie de scurta, cat si de lunga durata. Cateodata simt ca nu reusesc sa inteleg ce mi se spune si ca nu pot comunica, nu imi pot exprima gandurile si deseori disociez cu propria persoana, simtindu-ma de parca as fi pe “auto-pilot”.
Va rog, daca mi-ati putea da sfaturi in legatura cu ce as putea face, deoarece nu mai pot continua mult cu aceste tratamente ce imi deterioreaza functia cognitiva in ultimul hal, insa nici nu pot sa nu dorm, considerand ca si acest lucru ar duce, atat in prezent, cat si in viitor, la multe alte complicatii.
Va multumesc
19 comentarii
0
18-10-2018, ora 23:02
Verno
Nu este medic/terapeut
Verno
Incearca si cu bio melatonina, poate merge.
0
18-10-2018, ora 23:10
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Buna seara
Cred că de vina pentru insomnii e anxietatea.De unde sunteți?Mergeți la un alt medic psihiatru și la un psiholog
0
18-10-2018, ora 23:20