Anticonceptionale pentru ovare polichistice
Buna seara! Dupa o vizita la medicul ginecolog am descoperit ca am ovare polichistice, mi s-a recomandat tratamentul cu anticonceptionale Midiana, stie cineva daca sunt intradevar benefice?
1 comentarii
Bună! Nu sunt medic dar sunt o persoană căreia îi place să navigheze internetul, în special pe site-uri cu informații despre sănătate, nutriție și sănătate feminină. Din câte am mai citit, am ajuns la concluzia că ovarul polichistic este mai mult o ”afecțiune” din cauza nutriției. Mulți ginecologi oferă rapid varianta anticoncepționalelor ca să nu mai ai multe bătăi de cap, dar ele nu rezolvă ovarul polichistic ci doar îl maschează, ca să zic așa.
Îți recomand să o cauți pe Mihaela Brăilescu, are mai multe rețele de socializare, și să citești acolo multe informații despre această afecțiune, chiar și despre nutriției (cum trebuie ca farfuria ta să aibă 70% legume/fructe etc. ca să fii sănătoasă) și cum poți trăi o viață lungă și frumoasă chiar dacă ai acest ovar și nu îți va da bătăi de cap. De asemenea, ea oferă și întâniri on-line unde poți discuta direct cu dânsa.
În plus, caută informații pe internet, dar nu pe site-ul superficiale unde spun că ovarul polichistic se tratează doar cu anticoncepționale, ci vezi mai amănunțit și sunt sigură că vei avea o viață ușoară și fără aceste pastile!
Cu drag, o persoană căreia anticoncepționalele i-au făcut mai mult rău în viața de zi cu zi și acum alege calea ”naturală”
Îți recomand să o cauți pe Mihaela Brăilescu, are mai multe rețele de socializare, și să citești acolo multe informații despre această afecțiune, chiar și despre nutriției (cum trebuie ca farfuria ta să aibă 70% legume/fructe etc. ca să fii sănătoasă) și cum poți trăi o viață lungă și frumoasă chiar dacă ai acest ovar și nu îți va da bătăi de cap. De asemenea, ea oferă și întâniri on-line unde poți discuta direct cu dânsa.