vreau un bebe
la mn fiind prima sarcina in care vreau sa am un bebe cam in cat timp pot ramane insarcinata
3 comentarii
Pai ce scrii tu aici...ma pune pe ganduri. Si nu pot sa nu te intreb daca stii ce inseamna sa faci un copil.. Banuiesc ca esti foarte tanara. Esti casatorita? Ai mai avut si alte sarcini in care nu ai vrut sa ai un bebe? Ca nu prea inteleg.
Pai..daca nu sunt probleme medicale, de ramas insarcinata poti sa ramai in cateva minute. Problema e ce faci dupa.. Parintii tai ce spun? Cred ca nu-ti dai seama ce inseamna sa aduci pe lume un copil. Ce responsabilitate uriasa iti asumi, ce costuri implica cresterea si educatia unui copil. Eu te sfatuiesc sa te mai gandesti..
Poate vii cu lamuriri..
Pai..daca nu sunt probleme medicale, de ramas insarcinata poti sa ramai in cateva minute. Problema e ce faci dupa.. Parintii tai ce spun? Cred ca nu-ti dai seama ce inseamna sa aduci pe lume un copil. Ce responsabilitate uriasa iti asumi, ce costuri implica cresterea si educatia unui copil. Eu te sfatuiesc sa te mai gandesti..
Poate vii cu lamuriri..
da sunt casatorita, alta sarcia nu am avut, cu parintii mei eu nu vorbesc deloc si la 13 ani am fost operata de chist ovarian adica ovarul drept nul mai am.stiu ca imi asum responsabilitati uriase, stiu ce costuri implica educatia si cressterea unui copil sistiu bine ca vreau un copil si sotul meu la fel.de asta vreau sa stiu in cat timp pot ramane innsarcinata ca eu pana acum nu am mai ramas deloc si ne dorim amandoi foarte mult un copil
Daca ai sub 35 ani sunt 90% sanse sa ramai gravida in primul an in care te culci cu sotul neprotejat. Asta daca ai avea ambele ovare si sotul nu ar avea vreo problema. Daca nu ramai gravida si incerci de un an de zile, iti recomand sa mergi la un medic ginecolog sa incerci sa vezi daca este o problema, daca este problema ta sau a sotului si la care nivel (probleme de ovulatie, trompe astupate..etc)
Alege-ți medicul și fă o programare!