roaccutane si pregatirea pt sarcina
medicul ginecolog mia sugerat dupa o perioada 2 ani de la intreruperea medicamentului pot ramane insarcinata ce parere are dermatologol ? uni dr. dermatologi au sugerat 5 ani. in cartile de specialitate nu este precizat 5 ani.dupa intreruperea rooacutane acneea a recidivat si am luato de la capat cu eryfluid, zinnerit, etc fara nici un rezultat. am urmat trat cu rroacutane 9 luni.ce mai pot face ? cosurile apar pe zona t. va multumesc
recomandati-mi un medic
recomandati-mi un medic
4 comentarii
sunt din brasov si sunt cadru medical. are vreo importanta ? eu am luat rooacutane si doresc sa-mi rezolv aceasta problema. va multumesc si astept raspuns de la dv.iar legat de biopsia palmara - psoriazis este vorba de sotul meu cu care umblu de 10 ani peste tot in tara > bucuresti, brasov etc. astept raspuns. va multumesc
Nu are importanta daca sunteti cadru medical, insa ati solicitat sa vi se recomande un medic si trebuia sa stiu din ce localitate sunteti pentru a va recomanda un medic din localitatea dvs sau din cea mai apropiata localitate.
Cred ca cel mai apropiat oras ar fi Clujul, unde puteti merge la doamna profesor Cosgarea sau domnul profesor Tataru, la Clinica Dermatologica.
Cred ca cel mai apropiat oras ar fi Clujul, unde puteti merge la doamna profesor Cosgarea sau domnul profesor Tataru, la Clinica Dermatologica.
va multumesc pt recomandari. o sa iau legatura cu dansii cat mai curand va multumesc.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3nu raman insarcinata
- 3rujeola si pregatirea pentru o noua sarcina
- 6fetita mea de 13 ani are o acnee urata, ulterior.. i s-a umflat fata si a avut dureri groaznice
- 16sotret roacutane
- 64acneea dispare vreodata?
- 5de ce nu raman insarcinata?