Va rog, ajutati-ma!Am mare nevoie de ajutor!Sunt disperat.

08-08-2017
Vernus
Nu este medic/terapeut
Vernus
Buna ziua.Am schizofrenie paranoida si TOC.Insa simptomele in mare parte la schizofrenie mi-au trecut, nu mai am niciun fel de halucinatie/delir etc, probabil de la tratament dar am mari mari probleme cu TOC-ul. Vreau sa stiu si eu care sunt principalele modalitati, tehnici, metode pentru a vindeca sau ameliora tulburarea obsesiv compulsiva(OCD)? Ce principii trebuie sa aplic? Care sunt cele mai importante tehnici de a face fata gandurilor acelea eronate din tulburarea obsesiv compulsiva?Stiu ca gandurile acelea sunt false dar imi provoaca mare anxietate si imi vin des...Vreau sa stiu si eu niste metode de a lupta cu tulburarea asta, TOC-ul sau OCD.. Ajutati-ma va rog findca nu dispun de bani de psiholog..:( NU dispun de bani pentru psihoterapie momentan, sunt elev si traim doar dintr-un singur salariu destul de mic. Va rog frumos, pentru un psiholog sau psihoterapeut, sa ma ajutati macar cu cele mai importante tehnici si metode pentru vindecarea si inlaturarea TOC-ului sau macar ca pentru ameliorarea, rezistenta in fata aceste tulburari care ma mananca pe interior, in suflet.:( In ultimul timp imi vin foarte multe obsesii urate si fac foarte multe compulsii si practic trece ziua si eu fac numai obsesii si compulsii aproape.Ma simt rau.Va rog ajutati-ma va cer ajutorul disperat.TOC este o boala chinuitoare si ingrozitoare.:( Momentan iau tratament medicamentos cu multe pastile antidepresive, anxiolitice si antipsihotice dar parca fara efect major si eficient..Va raman vesnic recunoscator daca ma ajutati. Sufletul meu e plin de zbucium si tulburat..:(