Schimbarea tratamentului

02-12-2016
DANIELA-M
Nu este medic/terapeut
DANIELA-M
Buna ziua la toti cei care citesc acest forum, vin si eu cu o intrebare la cei care luati sau ati luat tratament psihiatric si la psihologii care citesc si mai raspund din cand in cand:pot aparea probleme la un pacient cand schimba medicamentele "originale "cu cele de sinteza adica daca a luat zoloft si incepe sa ia sertralina sau daca a luat abilyfai si incepe sa ia aripiprazol?va multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri.
4 comentarii
0
03-12-2016, ora 10:43
Utilizator_179524
Nu este medic/terapeut
Utilizator_179524
Eu iau in prezent Abilify dar am luat si Aryzalera si substanta activa este aripiprazol. Chiar nu am avut probleme la aceasta schimbare. Sunt cele mai bune medicamente antipsihotice.
1
03-12-2016, ora 11:01
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua, medicii cu care colaborez au observat destul de des diferente intre tratamentele cu medicamentele "originale" si "generice". Desi in teorie substanta activa este una singura s-ar putea ca in practica ele sa difere, diferenta fiind tocmai "secretul de productie" al firmei "mama".
0
05-12-2016, ora 22:01
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Da, pot fi diferente. Depinde cum raspunde pacientul.
0
09-12-2016, ora 14:38
DANIELA-M
Nu este medic/terapeut
DANIELA-M
D-na Clara ati patit vreodata ?cam care ar fi simptomele pot sa apara stari de deprezie la schimbarea de medicamente?
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!