Problema ADHD/ADD

19-10-2016
Andrei D34
Nu este medic/terapeut
Andrei D34
Salut.Numele meu este Andrei si am 21 de ani. Sunt student in Norvegia si ma confrunt cu problema de atentie.

Totul a inceput in clasele mici unde nu am avut mereu randament la scoala..Mereu mama mea trebuia sa stea langa mine si sa ma ajuta la lectii, deoarece eram "incet la minte"..
Toata viata am fost un elev mediocru, care statea in banca si scria dar mintea lui era la cai verzi pe pereti.. De mic am probleme cu nervozitatea..Incep lovesc tot ce e langa mine, rup caiete, rup pixuri., dau cu pumni in masa, simt nevoia sa ma ranesc singur...De multe ori incep si imi dau cu pumnii in cap de nervi..

Sunt constant in visele mele, o lume paralela...Eu sta in clasa la facultate si profesorul vorbeste si mintea mea zboara in alta parte..Am o voce care vorbeste mereu in capul meu, o voce care nu mai tace (este dialogul meu interior) plin de fantezi... De exemplu aud cuvantul Canada, si incep sa visez ca sunt in Canada...Acum sunt la facultate in Norvegia...Maine vreau sa fiu in Anglia... Cand aud cuvantul America incep sa spun ca este acolo nu este bine, ca e mai bine in Norvegia, si imi imaginez un dialog cu un prieten de al meu, care nu mai am treaba cu el de multa vreme )..
Fac foarte multe greseli de atentie, nu citesc teoria...Trec peste teorie..Nu am rabdare, Ma plictisesc foarte repede... Pierd foarte mult timp in organizarea unei activitati care pana la urma nu reusesc sa o duc la capat...Am rezultate foarte slabe la invatatura... Tot ce este foarte greu ma demoralizeaza.
De exemplu am deschis carea de Managment am rasfoit 2-3 pagini prin ea si am inceput sa spun ca este greu si gata nu mai fac nimic..
Daca m-am enervat intr-o zi, ziua aia e compromisa fiindca nu mai pot sa ma calmez...

Nu pot sa invat ceva logic, trebuie sa iau totul cuvant cu cuvant... Citesc si uit ce am citit, invat si uit ce am invatat direct..