Presiune in piept, eructatii
Buna ziua ma numesc Ionut am varsta de 24 de ani sunt student si mai bine de 2 luni ma confrunt cu niste dureri in piept. Mentionez ca sunt fumator de 3 ani de zile si viata mea este mai mult sedentara. Totul a inceput intr o dimineata cand m am trezit cu niste dureri in piept nu in mijlocul pieptului ci putin mai spre stanga si o slabiciune ca o ameteala constanta.Acum nu mai am stari de ameteala dar durerea continua plus pe langa aceste dureri simt ca trebuie sa ragai mereu si am impresia ca orice as manca orice as bea parca as simti ca trece pe langa inima.Pe langa toate astea parca as fi imbalonat si cate o data dimineata ma trezesc cu un gust acru in gura. Mai am momente cand inima nu bate constant ci face ca o pauza doua intre batai.Durerea in piept nu este una puternica ci asa ca o tinere nu dispare la repauz si este la fel chiar daca fac sport. Cate o data durerea iradiaza catre mana stanga.Cand stau intins in pat durerea devine putin mai persistenta si imi creeaza insomnii.
Va scriu astea pentru ca ca si om ma stresez si ma gandesc la tot felul de prostii cate o data.
Va multumesc
Va scriu astea pentru ca ca si om ma stresez si ma gandesc la tot felul de prostii cate o data.
Va multumesc
2 comentarii
0742754338 da mi mesaj in legătură cu ragaitul
Pai consulta un cardiolog, un ekg si un ecograf. Daca ies bine, e posibil sa fie pe fond psihic.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3disconfort abdominal in special dimineata
- 9Senzatie de presiune pe piept
- 1dureri, crampe stomac... nu stiu ce poate fi, va rog un raspuns!!!
- 1usturime in capul pieptului, crampe si greturi
- 3EKG la serviciul de urgenta
- 0Reflux esofagian
- 10Dureri in piept...
- 8Durere in piept ( verdict nevralgie intercostala)
- 8Nu pot sa inghit
- 0Dureri piept
- 3Durere in piept