NU stiu DE CE SUFAR...
incep prin a spune ca sunt inca elev la o scoala din galati in clasa a 12-a si am fost la un centru unde cineva m-a facut sa accept ca am avut ganduri de sinucidere.am iesit de acolo neom...a fost ceva de gen atac de panica si de atunci nu ma mai pot concentra absolut de loc.ma simt de parca as fi pe alta lume.uneori parca visez cu ochii deschisi.treptat, sentimentele mele parca dispar.ma gandesc mereu la moarte.am perioade cand imi vin ganduri de a omori oameni...nu stiu ce sa mai fac.de trei luni de cand sunt in starea asta simt ca alunec intr-un abis...am fost la psiholog si mi s-a zis ca imi va trece...am fost la psihiatru si mi-a dat cipralex.am luat seara 5mg si m-am trezit devreme cu o energie negativa in mine.parca as fi vrut sa distrug...imi e frica.nu stiu ce sa mai fac...vreau sa fiu din nou normal...cand am vorbit cu acea persoana am simtit ca si cum ceva mi-ar fi intrat in piept ar fi coborit si mi s-a oprit in sira spinarii...parca am uitat sa fiu om...ma izolez.ai mei parca nu fac nimic pt mine.VA ROG ajutati-ma!!!!
8 comentarii
Cum ai iesit de acolo neom!?Povesteste in amanunt despre ce ti-a spus omul acela, poate a avut o energie mult prea mare iar cuvintele lui au actionat asupra ta ca si cand ai fi fost in transa hipnotica sau poate a adoptat vreun siretlic, poate te-ai speriat prea tare!Daca medicamentul dat de psihiatru nu e bun du-te sa-ti dea altul pt ca si pastilele sunt importante!De ce sa te izolezi!"Urla"si spune-ti supararea, zapaceste oamenii, e bine sa te descarci si poti ajunge mai rau daca te inchizi in tine!