nevoie de ajutor. de 2-3 ani ma lupt cu kg in plus
salut.ma numesc cristina si am 22 de ani. in primul rand am sa va multumesc pt ca imi cititi subiectul, pt timpul acordat. doresc sa va cer ajutorul, pt a reusi sa-mi recapat increderea in mine, in propriile mele vorte. de 2-3 ani ma lupt cu kg in plus, de fiecare data am reusit, am atins kg propuse.iarna ma ingras si cand incepe primavara intru in cure de slabire, ca si cum ar fi un ciclu al vieti. ideea este ca acum, am luat decizia de a lupta si a castiga aceasta batalie, teoretic usor de realizat, dar partea grea este ca lucrez ca bucatar intr-unul dintre hotelurile din bucuresti si am toata ziua ce-mi pofteste sufletul.absolut orice! mi-am pierdut increderea si in mine si in faptul ca am sa reusesc vreodata.de la atatea diete incepute, terminate si iar incepute simt ca nu mai pot sa continui.din aceasta cauza nu mai cred in mine si acest lucru imi influenteaza si activitatea profesionala, am impresia ca nu sunt capabila de a-mi face bine treaba.nu mai stiu ce sa fac, moralul meu este la pamant.am contactat un nutritionist, dar cred ca necesit si ajutor din partea unui pshiholog...va rog
4 comentarii
Cristina ai nevoie de psiholog sa te motiveze si de vointa pt a urma o diciplina(nu regim) alimentara ! Pot sa-ti dau cateva sfaturi simple !
nu ai nevoie nici de psiholog, nici de disciplina alimentara. nu taia painea, zaharul sau oricare alt aliment, poti numai sa scazi din ele. ideea e sa faci sport. la inceput putin, sa mergi pe jos, cateva abdomene, pana simti ca ai transpirat un pic. inotul si alergatul antreneaza toti muschii. renunta la dieta, stiu o persoana care a murit din cauza dietelor... dietele deregleaza glandele, aparatul digestiv, slabesc sistemul imunitar...
sa adaug ca in clasa a V a am avut 60 kg? am facut miscare si am scapat de ele