Necroza de cap femural bilaterala
Buna ziua!
Sunt in varsta de 51 de ani si am fost diagnosticat cu Necroza de cap femural bilaterala.
Pe o scara de la 1 la 5 sunt la nivel 3 pe partea dreapta si 1 pe partea stanga.
Stiu ca nu sunt sanse de vindecare dar as vrea sa aflu, pentru incetinirea evolutiei bolii, care sunt : tratamentul medicamentos de intretinere cel mai indicat, metode de fizioterapie, ce miscari/eforturi trebuie sa evit, regim de viata indicat.
Am devenit foarte sensibil la schimbarile de vreme - trebuie sa actionez in vreun fel in astfel de situatii?
Am aflat de curand de Alflutop injectii, dar nu mi l-a recomandat niciunul dintre medicii consultati si pe forumuri parerile sunt impartite. Mi l-ati recomanda?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Sunt in varsta de 51 de ani si am fost diagnosticat cu Necroza de cap femural bilaterala.
Pe o scara de la 1 la 5 sunt la nivel 3 pe partea dreapta si 1 pe partea stanga.
Stiu ca nu sunt sanse de vindecare dar as vrea sa aflu, pentru incetinirea evolutiei bolii, care sunt : tratamentul medicamentos de intretinere cel mai indicat, metode de fizioterapie, ce miscari/eforturi trebuie sa evit, regim de viata indicat.
Am devenit foarte sensibil la schimbarile de vreme - trebuie sa actionez in vreun fel in astfel de situatii?
Am aflat de curand de Alflutop injectii, dar nu mi l-a recomandat niciunul dintre medicii consultati si pe forumuri parerile sunt impartite. Mi l-ati recomanda?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
7 comentarii
Buna ziua!
Nu ne-ati precizat un detaliu capital in gestionarea situatiei: greutatea/inaltime.
Asteptam precizari.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Nu ne-ati precizat un detaliu capital in gestionarea situatiei: greutatea/inaltime.
Asteptam precizari.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Buna seara!
Imi cer scuze : inaltime 1, 89 m si greutate 83 kg.
Imi cer scuze : inaltime 1, 89 m si greutate 83 kg.
Buna ziua!