Mi se infunda nasul cand dorm pe burta
Buna ziua. Am 25 de ani. Problema e veche, de ceva ani buni. Mi se infunda nasul cand dorm pe burta. Daca ma ridic, mi se desfunda, dar incet, dar daca revin pe burta se infunda iar ambele nari. Iar exact inainte sa adorm tresar si trag aer puternic, din cauza senzatiei de sufocare.
Mentionez ca am lucrat 5 ani intr-ul loc de munca foarte stresant, la calculator, iar la munca veneam crispat pentru ca eram certat in fiecare zi, si atacat. Am avut si dispnee si atacuri de panica, care au disparut imediat cu demisia. Acum lucrez ca muncitor necalificat, pentru a face miscare fizica, dupa 5 ani de stat cu fundul pe scaun. Am si fumat cam 8 ani 1 pachet/zi, dar m-am lasat definitiv acum un an si jumatate.
Ce as putea avea? Simptomele sunt cumnva pe fond nervos? Stres? Sau am o problema fizica? Am mai facut analize la sange si au iesit mereu bune. Sunt si putin ipohondru si cred ca am si inceput de claustrofobie, pentru ca simt ca nu am aer cu geamul inchis, dar nu mereu. In microbuz sau spatii aglomerate.
Ce sa fac?
Mentionez ca am lucrat 5 ani intr-ul loc de munca foarte stresant, la calculator, iar la munca veneam crispat pentru ca eram certat in fiecare zi, si atacat. Am avut si dispnee si atacuri de panica, care au disparut imediat cu demisia. Acum lucrez ca muncitor necalificat, pentru a face miscare fizica, dupa 5 ani de stat cu fundul pe scaun. Am si fumat cam 8 ani 1 pachet/zi, dar m-am lasat definitiv acum un an si jumatate.
Ce as putea avea? Simptomele sunt cumnva pe fond nervos? Stres? Sau am o problema fizica? Am mai facut analize la sange si au iesit mereu bune. Sunt si putin ipohondru si cred ca am si inceput de claustrofobie, pentru ca simt ca nu am aer cu geamul inchis, dar nu mereu. In microbuz sau spatii aglomerate.
Ce sa fac?
1 comentarii