Melanom stadiu 2a
Buna ziua. Am melanom stadiu 2a este operat in martie 2018, iar la biopsie a iesit melanom nodular cu indice Breslaw 2, 5 si clark 3, apoi am fost la oncolog si am facut si imunohistochimia. S-a confirmat diagnosticul.proteina s100 a iesit pozitiva k67-5%. Am facut multe analize ct dar nu a fost excizat ganglionul santinela fac din 3in3 lumi analize si ecografie ganglioni, axiali nu sau dus metastaze deocamdata in organism. Mentionez ca melanomul este pe trunchi intre omoplati.eu iau niste suplimente de la Secom AHCC, Reishi, Cordyceps, mi s-a spus ca as fi putut sa fac tratament cu interferon alpha dar mi-ar fi facut mai mult rau.sunt in concediu medical, avand in vedere cat este de agresiv acest tip de cancer de piele imi este foarte frica stiind ca rata de supravetuire este f mica.am inteles ca tratamentul imunoterapiei se face doar in metastaze.va rog sa ma sfatuiti ce sa fac in continuare. Va multumesc astept raspuns
2 comentarii
Buna ziua,
Trebuie sa va urmareasca atat medicul dermatolog, cat si oncologul.
O zi buna,
Dr Claudia Artenie
medic primar dermatolog
Trebuie sa va urmareasca atat medicul dermatolog, cat si oncologul.
O zi buna,
Dr Claudia Artenie
medic primar dermatolog
Multumesc frumos. Este un stadiu bun? Vreau sa cred ca este de bine faptul ca nu fac nici un tratament, dar stau tot timpul cu frica sa nu recidiveze. Daca stie cineva un medicament sau daca este indicata imunoterapia in acest stadiu va rog sa imi spuneti. Multumesc
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2stare generala prosta dupa excizie melanom malign
- 64metastaza osoasa - ce sanse mai are?
- 10melanom malign, lamurire
- 3melanom malign
- 1cancer de piele
- 1MELANOM MALIGN
- 34melanom malign
- 2melanom malign ?
- 2Poate fi melanom?
- 4MELANOM MALIGN