efectele contraceptivelor
Buna ziua! Eu iau Tri Regol de multi ani. De obicei fac pauza o luna pe an, dar daca analizele de ficat sunt OK medicul mi-a spus ca nu am de ce sa fac pauza. Totusi ma gandesc, contraceptivele astea sunt un aport hormonal si ar putea dauna pe termen lung. Desi am mare incredere in medicul meu, as dori si o alta opinie. Acum am facut o pauza de o luna si in curand ar trebui sa le iau din nou. E bine sa fac o pauza mai lunga, sa-i dau organismului o sansa sa se mai refaca sau efectele lor sunt neglijabile? Multumesc!
3 comentarii
WWW.MUZYCA.NET - SITE DIN ROMANIA CU FILME, MUZICA, JOCURI SI PROGRAME UTILE INTRA SI NU VEI REGRETA !
Anticonceptionalele chiar au anumite efecte secundare pe termen lung, dar e vb de ani de zile luate fara intrerupere.Macar o data pe an fa pauza o luna si la 6-7 luni fa un ex de secretie vaginala si test Babes-papanicolau, pe langa analizele de ficat.Nu ai copii sa poti utiliza steriletul sau nu te incanta ca metoda contraceptiva?
Multumesc pentru sfat (se potriveste cu ce gandeam eu dar aveam nevoie si de o confirmare)! Steriletul nu prea ma incanta si nici nu am copii. Deocamdata m-am inteles foarte bine cu Tri Regol-ul. Nu m-am ingrasat, nu am avut stari de greata si niciunul din efectele descrise. Am pus intrebarea pentru ca mi-am intrebat medicul meu in ultimii 2-3 ani daca este cazul sa mai fac o pauza si, dupa ce mi-am facut analizele de ficat si Papanicolaul (si alte examene de secretie), care au iesit bine, raspunsul a fost sa nu intrerup anticonceptionalele decat daca vreau sa fac un copil. Totusi cred ca a fost buna decizia mea de a intrerupe o luna anticonceptionalele.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4Ma pot ingrasa de la anticonceptionale?
- 2efectele contraceptivelor?
- 3Marvelon 28 - efecte secundare?