Dureri cumplite de stomac
Buna ziua,
Mama mea a fost operata de cancer de colon, dupa a facut chimio si radioterapie.De 2 luni a terminat dar a inceput sa aiba dureri cumplite de stomac, varsaturi nu poate sa manance.Este normal?A luat un tratament de refacere a florei intestinale dar mai rau ii este.Exista vre un tratament naturist stie cineva ceva ?
Va multumesc anticipat de raspuns si sanatate la toata lumea.
Mama mea a fost operata de cancer de colon, dupa a facut chimio si radioterapie.De 2 luni a terminat dar a inceput sa aiba dureri cumplite de stomac, varsaturi nu poate sa manance.Este normal?A luat un tratament de refacere a florei intestinale dar mai rau ii este.Exista vre un tratament naturist stie cineva ceva ?
Va multumesc anticipat de raspuns si sanatate la toata lumea.
1 comentarii
Buna ziua
Nu sunt medic, dar ati putea incerca un tratament cu argila ( o lingura intr-o cana cu apa-200 ml- lasata pana dimineata, apoi se amesteca si se bea pe stomacul gol) si tot seara sa puna intr-o jumatate de cana cu apa o lingurita plina de radacina de obligeana--gasiti la farmacie acest ceai- iar a doua zi sa-l strecoare si sa bea din el cate o inghititura inainte si dupa fiecare masa principala-atat- 6 inghitituri bune pe zi.
Eu am probleme cu stomacul si cu intestinele si acest tratament ma ajuta mult, nu mai am greturi si crampe. Argila am comandat-o de la Mircea Bocan, pe net.
Iar obligeana este recomandata si in cancerul de colon.
Multa sanatate!
Nu sunt medic, dar ati putea incerca un tratament cu argila ( o lingura intr-o cana cu apa-200 ml- lasata pana dimineata, apoi se amesteca si se bea pe stomacul gol) si tot seara sa puna intr-o jumatate de cana cu apa o lingurita plina de radacina de obligeana--gasiti la farmacie acest ceai- iar a doua zi sa-l strecoare si sa bea din el cate o inghititura inainte si dupa fiecare masa principala-atat- 6 inghitituri bune pe zi.