crema antivergeturi
buna ziua sunt insarcinata in 14 saptamani deja incepe sa creasca burtica si mi-e foarte frica de vergeturi as dori niste pareri despre crema antivergeturi care ar fi mai buna cine a mai folosit si sunt multumite de rezultat
10 comentarii
Buna seara!
Nu sunt medic dar poate iti voi fi de folos...
incearca lapte " Doina"...care se gaseste la farmacie avand un pret de aproximativ 10 lei...
eu l-am folosit si chiar a dat rezultate ;) tin sa mentionez ca mi-a fost recomandat de medic!
Nu sunt medic dar poate iti voi fi de folos...
incearca lapte " Doina"...care se gaseste la farmacie avand un pret de aproximativ 10 lei...
eu l-am folosit si chiar a dat rezultate ;) tin sa mentionez ca mi-a fost recomandat de medic!
si te dai de 2-3 ori/zi in zonele cu probleme... eu aveam vergeturile foarte accentuate pe picioare si sani dar mi-au disparut ;)
adica dispar si vergeturile pe care le ai deja? pt ca am cateva de vreo cativa ani
da... dar totusi mai raman albe, pentru ca definitiv nu vor disparea...iar daca raman asa nici nu se bronzeaza, iti raman pe viata ;)...dar e bine ca nu sunt accentuate(adica movalii)...
pai mie mi-a zis medicul ca voi ramane toata viata cu ele albe ca nu am ce sa le fac...chiar daca vreau sa se bronzeze asa va ramane...
Buna krystinutza! Daca mai vrei o parere...eu m-am dat cu ulei de masline (dar sa te dai imediat cum incepe sa creasca burtica), pe burtica si lateral, coapse, si nu mi-au aparut vergeturi. Ca sa-ti fie mai usor, poti pune uleiul intr-o sticlutza - genul de la sapun lichid, pe care se apasa :). Sper sa-ti fie de folos.
Buna seara,
draga mea,
propunerea alinei 23 mai...ESTE F.BUNA...
o citez:
"ulei de masline (dar sa te dai imediat cum incepe sa creasca burtica), pe burtica si lateral, coapse, "
O seara buna!
draga mea,
propunerea alinei 23 mai...ESTE F.BUNA...
o citez:
"ulei de masline (dar sa te dai imediat cum incepe sa creasca burtica), pe burtica si lateral, coapse, "
O seara buna!