Atacuri de panica/anxietate | Forumul Medical ROmedic

Atacuri de panica/anxietate

29-10-2018
Bibi93
Nu este medic/terapeut
Bibi93
Buna ziua! Sunt o studenta la medicina in anul 6 si ma confrunt de 3 ani cu anxietate si atacuri de panica. Problema mea a inceput din senin acum 3 ani cand eram la ora, dar nu era nici exam nici nimic stresant. Atunci dintr-o data am inceput sa ametesc, sa-mi bata inima tare, sa am dureri precordiale, si am iesit din sala. Am mers la urgente unde mi s-a spus ca este atac de panica, ceva despre care pana atunci nici nu prea auzisem. De atunci a inceput calvarul..Atunci cam un an nu puteam sta singura, im era tot timpul frica ca o sa mor ( desi stiam foarte bine, ca nu o sa se intample asta, pentru ca nu se poate muri dintr-un atac de panica), eram tot timpul anxioasa intre oamnei, si peste tot. Imi era frica noapte, ma trezeam cu inima batand tare si tachipneica. A trecut timpul si majoritatea problemelor s-au "rezolvat" dar acum cand iar a inceput facultatea tot timpul am atacuri de panica si anxietate severa in timpul orelor. Cand ele se sfarsesc, nu mai am nimic. Am inceput sa merg si la pshichoterapie, dar nu pot rezolva prolema asta cu orele. Deja nu mai stiu ce sa fac. Cand ies din sala incep sa plang, in fiecare dimineata ma trezesc cu dureri de stomac si diaree doar de la gandul ca trebuie sa merg la ore si iar o sa am atacuri de panica.. Va rog daca stiti ceva care m-ar putea ajuta sami spuneti. Mersi mult!
12 comentarii
0
29-10-2018, ora 15:50
Psiholog Iosif Szenasi
Psihologie
Psiholog Iosif Szenasi
Buna ziua!

Anxietatea se poate tine sub control intr-o oarecare masura cu pastile (anxiolitice). Dar asta nu este o solutie buna pe termen lung. Pe termen lung trebuie perseverenta cu psihoterapia. Este un proces de durata, costisitor si in timp si in bani, dar nu cred ca este vreo alta solutie mai buna decat psihoterapia. Asadar, eu unul recomand continuarea terapiei.
0
29-10-2018, ora 17:23
Bibi93
Nu este medic/terapeut
Bibi93