ameteli , intepaturi
Buna ziua,
Ma confrunt cu o problema de aproximativ doua saptamani, la inceput aveam o durere in zona inimii si am fost la urgente pentru a vedea ce am. Mi s-a facut un EKG, tensiune si o analiza de sange(cica care arata daca esti cardiac) toate au fost bune si pana la urma mi s-a facut un antinflamator si mi s-a spus ca cel mai probabil aveam un junghi.Precizez ca am 20 de ani, sunt student si fumez. Durerea de inima mi-a trecut cat de cat, mai putin si intepaturile din piept. Dupa cateva zile, am facut un pic de efort si am inceput sa am intepaturi in momentul in care respiram in zona splinei si aveam momente in care ameteam, ameteam destul de mult timp. O perioada de 3 zile, cand ma trezeam dimineata eram foarte obosit, si aveam cearcane. O ameteala destul de ciudata, ca si cum mi se invart gandurile, nu stiu cum sa explic. Dupa vreo 3 zile, am ametit mult mai rau, si am ajuns din nou la urgente, la Universitar de data asta, am fost tratat de catre un medic neurolog de la urgente minore destul de nepasator. Mi-a facut un consult neurologic destul de simplut, sa vada daca pot sta pe varfuri etc., a vazut ca pot si a spus ca sigur de la creier nu are cum sa fie, si in rest nu isi poate da seama. Am incercat sa iau vitamine, niciun efect, am luat la sfatul doctoritei de la spital betaserc, niciun efect, acum observ ca a inceput si sa ma intepe in piept din nou. Ultima radiografie la plamani am facut-o acum mai putin an de zile, erau perfecti.Doctorita m-a consultat si a spus ca splina nu este marita. Nu ma stiu cu vreo problema, nici cu tensiune, cu nimic.
Aveti idee ce ar putea sa fie ?