Am terminat prima folie si menstruatia nu mi-a venit

22-10-2007
b anamaria
Nu este medic/terapeut
b anamaria
iau diane de 1 luna, am terminat prima folie si nu mi'a venit menstruatia, mi'am facut test de sarcina si mi'a iesit negativ.ce anticonceptionale merg schimbate cu diane?
7 comentarii
0
22-10-2007, ora 00:00
crucifex_pax
Nu este medic/terapeut
crucifex_pax
Te sfatuiesc sa te asiguri ca ai consultat un medic endocrinolog inainte de a te trata cu diane.sunt niste medicamente "f puternice" (ca sa ma exprim popular), iar tratamentul ne supravegheat ori prost-supravegheat te poate duce la complicatii la care nu te-ai fi putut gandi vreodata. si inca un detaliu: daca esti fumatoare, cred ca ar fi spre sanatatea ta sa te lasi ori de fumat ori de diane.
0
b anamaria
Nu este medic/terapeut
b anamaria
pai nu le'am luat dupa un consult, le'am luat asa.nu fumez. pai si ce anticonceptional le'ar putea inlocui?yasmin?novynette?sau altu?
0
crucifex_pax
Nu este medic/terapeut
crucifex_pax
sincer si f serios vorbind, indreapta-te catre un centru de planificare familiala sau mergi la un medic ginecolog p care il cunosti sa iti recomande ceea ce este mai bine pt tine. ai grija de sistemul tau reproducator, ca la asta nu se face transplant si cu tratamentele hormonale nu e de gluma nici de ncercat dupa recomandarea prietenelor, Opini mea ; nici dupa recomandarea farmacistului.daca ai nevoie de un medic bun, te pot indruma catre cel care m-a operat p mine, la 21 de ani, de ovare polichistice pe care le-am "capatat" in urma negllijentelor despre care iti vorbesc si o mana tremuranda a naturii care mi-a setat sistemul endocrin un pic aiurea.
medicul se numeste Tarpan, si actlmente mai face garda la panait sarbu, giulesti.din cate stiu. ultima data cand am fost la consult, am fost la alt cabinet al sau (lucreaza cu mai multe spitale si clinica particulara).este un om desebit. chiar ii fac lobby; dar sincer merita.
sanatate
0
23-06-2009, ora 18:37
lady_andra
Nu este medic/terapeut