a inceput sa slabeasca foarte mult (20 kg in 5 luni)
Buna ziua! Am nevoie de ajutor din parte dumneavoastra! Mama mea in varsta de 52 de ani a inceput sa slabeasca foarte mult (20 Kg in 5 luni). In ultimul timp se simte foarte slabita si a fost la tot felul de controale. Cred ca i-a fost verificat fiecare organ in parte...de cate 3 ori. Acum au descoperit ca are un lichid in burta.nu stie nimeni de la ce sau de unde provine. Mentionez ca nu a avut nici o boala pana in prezent! Ma poate ajuta cineva ? A mai auzit cineva de asa ceva?.NU stiu...o idee.un sfat.orice! Va multumesc!
4 comentarii
Asta e chiar foarte mult, si pana una alta da-i Multivitamine si sa bea multa apa. Nu sunt medic, dar ma gandesc ca poate sa fie si hipertiroidism, sa-si faca si TSH-ul.
Scaderea brusca in greutate fara motiv aparent poate sa fie un sindrom de impregnare maligna [chia o tumoare undeva] Lichidul in abdomen se numeste ascita si apare de obicei in ciroza hepatica.Oricum trebuie investigata in amanuntime Multa sanatate
Buna ziua! Avand in vedere simptomatologia mamei dumneavoastra, cred ca, in primul rand, ar trebui sa ne gandim o afectiune neoplazica; Ar fi utile pentru evidentierea unei tumori, urmatoarele invetigatii: RMN abdominal, markeri tumorali, examenul citologic si biochimic al lichidului de ascita;Mai multe va poate spune un medic oncolog; numai bine
Multumesc celor care mi-au raspuns.mama se va interna maine la o clinica de oncologie si speram sa trecem ci bine prin asta!
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 7Alimentatie sanatoasa-dieta
- 4Obezitate - sfaturi practice
- 3analize medicale in urma unor ameteli, tiuitulor in urechi si slabirii
- 18lindaxa
- 3am 17 ani si vreau sa slabesc
- 13vreau sa slabesc 15kg. vreau o dieta de 1100kcal
- 4Scadere in greutate, pofta exagerata de mancare, balonare