Sedinte de psihoterapie in Constanta- care e pretul?
buna seara... as dori sfatul unui psiholog daca se poate. in trecut am mai facut sedinte cu un psiholog, care insa m-a trimis apoi la un psihiatru... am facut la acest psihiatru toata perioada de consiliere, am luat somniferele indicate de el.. asta acum 4 ani. in momentul de fata, as dori sa incep iar terapia cu un psiholog, caci am probleme pe mai toate planurile. si simt ca nu ma mai pot descurca nici cu facultatea (de medicina generala... pt care am nevoie de toata concentrarea), nici cu relatia ( am o relatie de 3 ani, in prezent locuiesc cu logodnicul meu), nici cu familia (au pretentii mult prea mari, desi nu stiu ce sa mai fac ca sa fiu pe plac, caci am facut tot ce mi s-a cerut), nici cu viata sociala (leg greu relatii de prietenie, pe cele vechi le-am parasit, nu mai ies cu prietenii)... si nush ce sa mai fac. sunt studenta, am 22 de ani, insa am o problema. nu stiu cam la ce pret m-ar ajunge sedintele de la psiholog. data trecuta am avut trimitere de la medicul de familie, adeverinta de elev... studenta fiind, nu prea imi permit sa platesc sedintele, am auzit cateva preturi si inseamna mult prea mult pt mine. daca am trimitere de la medic de familie si carnet de student, se poate sa nu le platesc, ca acum 4 ani? multumesc anticipat.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 2Insomnie
- 2Despre anxietatea cronică - de 15 ani sufăr de anxietate
- 6Tremor interior dupa cateva episoade de anxietate severa. Cat timp pot persista?
- 3Nu gasesc linistea interioara
- 7Psihoza sau Gaslighting?
- 1Atac de panica
- 3Am nevoie de ajutor! Am o furie si ma arde asa in piept din cauza nedreptatii
- 5Anxietate de somn.
- 1Reactii adverse la Sertralina