se poate sa fi insarcinata si totusi sa ai si menstruatie in fiecare luna?
tin minte ca am citit undeva acum vreun an un articol intr-o revista in care o fata zicea ca a ramas insarcinata dar ca nu a stiut ca era insarcinata pana in ultima faza a sarcinei, deoarece i-a venit ciclul in fiecare luna si nu a avut si nici o simptom care sa ii dea de banuit ca ar fi insarcinata..singurul lucru pe care il observase era ca se ingrasase...din punct de vedere medical se poate sa fi insarcinata si totusi sa ai si menstruatie in fiecare luna? mie mi s-a parut cam ciudata treaba...chiar sunt curioasa daca se poate asa ceva...va multumesc!
3 comentarii
buna.eu nu sunt medic dar am auzit atatea cazuri din astea si am intr si un medic si mi'a zis ca da se poate sa fii insarcinata si sa'ti vina menstruatia in fiecare luna.
da, se poate să ai sângerări în timpul sarcinii, nu neapărat regulate ca o menstruaţie, sunt altă culoare, au diverse cauze de la probleme hormonale la probleme placentare etc.
da este posibil...va zic din propria experienta.am facut inseminare artificiala dupa care mia venit ciclu normal la 28 zile Dupa 4 zile de ciclu menstrual nici nu banuiam ca sunt insarcinata doar am aflat cind am inceput sa ma simt rau.erau simtomele de un avort spontan.consultind medicul mia spus ca au fost cazuri, dar rare, de a avea ciclu pina in a patra luna de sarcina
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2poti sa ai menstruatie in timpul sarcinii
- 3Pot fi insarcinata chiar daca mi'a aparut menstruatia?
- 6posibilitate de a ramane insarcinata?
- 2CM peste sarcina
- 3sarcina pe ciclu se poate?
- 12sarcina, ciclu menstrual neregulat
- 3sarcina la ciclu neregulat? urgent, va rog!!!
- 0Pot avea menstruatie peste sarcina?
- 1cm peste sarcina, posibil?