se poate sa fi insarcinata si totusi sa ai si menstruatie in fiecare luna?

30-07-2010
alexiya
Nu este medic/terapeut
alexiya
tin minte ca am citit undeva acum vreun an un articol intr-o revista in care o fata zicea ca a ramas insarcinata dar ca nu a stiut ca era insarcinata pana in ultima faza a sarcinei, deoarece i-a venit ciclul in fiecare luna si nu a avut si nici o simptom care sa ii dea de banuit ca ar fi insarcinata..singurul lucru pe care il observase era ca se ingrasase...din punct de vedere medical se poate sa fi insarcinata si totusi sa ai si menstruatie in fiecare luna? mie mi s-a parut cam ciudata treaba...chiar sunt curioasa daca se poate asa ceva...va multumesc!
3 comentarii
0
30-07-2010, ora 15:18
Diana01
Nu este medic/terapeut
Diana01
buna.eu nu sunt medic dar am auzit atatea cazuri din astea si am intr si un medic si mi'a zis ca da se poate sa fii insarcinata si sa'ti vina menstruatia in fiecare luna.
0
30-07-2010, ora 16:21
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
da, se poate să ai sângerări în timpul sarcinii, nu neapărat regulate ca o menstruaţie, sunt altă culoare, au diverse cauze de la probleme hormonale la probleme placentare etc.
0
30-07-2010, ora 17:20
ilenia
Nu este medic/terapeut
ilenia
da este posibil...va zic din propria experienta.am facut inseminare artificiala dupa care mia venit ciclu normal la 28 zile Dupa 4 zile de ciclu menstrual nici nu banuiam ca sunt insarcinata doar am aflat cind am inceput sa ma simt rau.erau simtomele de un avort spontan.consultind medicul mia spus ca au fost cazuri, dar rare, de a avea ciclu pina in a patra luna de sarcina
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți