posibilitate de a ramane insarcinata?
buna, numele meu este madalina si as dori un raspuns cat mai sigur, daca se poate din partea unei persoane specializate.
intrebarea mea este:"SE POATE SA FII INSARCINATA SI SA ITI VINA CICLUL IN CONTINUARE?" as dori un raspuns cat mai curand ca sunt foarte ingrijorata p tema aceasta pentru ca am auzit cateva cazuri.va multumesc.
intrebarea mea este:"SE POATE SA FII INSARCINATA SI SA ITI VINA CICLUL IN CONTINUARE?" as dori un raspuns cat mai curand ca sunt foarte ingrijorata p tema aceasta pentru ca am auzit cateva cazuri.va multumesc.
6 comentarii
da, se poate la o sarcina extrauterina. nu sunt medic insa iti spun dintr-o experienta a unei prietene. totusi se intampla destul de rar.
de ce nu faci un test de sarcina?nu te mai lua dupa gura lumii ca ai sa ai o suta de bolii, parerea mea, si daca vrei sa fii mai sigura consulta un ginecolog.Succes pa
ms pt raspunsurile voastre dar as dori daca se poate un rasp din partea unui doctor.astept..
raspunsul dat de pisica e corect. Un test de sarcina in prealabil si o programare la un ginecolog pentru o ecografie sunt primele lucruri pe care trebuie sa le faci.
Se poate sa fi insarcinata si sa ai cicluri menstruale dat acestea sunt mai putin abundente si la intervale de timp neregulate.
De ce suspicionezi ca esti insarcinata?
Se poate sa fi insarcinata si sa ai cicluri menstruale dat acestea sunt mai putin abundente si la intervale de timp neregulate.
De ce suspicionezi ca esti insarcinata?
daca iti faci test de sarcina si chiar ai o sarcina extrauterina, posibilitatea ca testul sa iasa negativ e foarte mare. nu te baza pe test. mergi la doctor.
Am si eu o intrebare..am facut dragoste neprotejat cu prietenul meu dupa 3 zile dupa terminarea menstruatiei exista vreo posibilitate de a ramane insarcinata??????????ast un raspuns
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.