Pot face voluntariat? Sunt bolnav de schizofrenie | Forumul Medical ROmedic

Pot face voluntariat? Sunt bolnav de schizofrenie

21-05-2024
anonim.zen
Nu este medic/terapeut
anonim.zen
Eu sunt diagnosticat cu schizofrenie paranoida cam de vreo 10 ani, imi iau tratamentul zilnic, sunt pensionat medical si primesc si indemnizatie de handicap. Din cate am citit, trebuie facut un contract de voluntariat, nu stiu daca trebuie recomandare sau ceva asemanator. As vrea sa fac voluntariat undeva in domeniul curateniei vreo 2 zile pe saptamana, cateva ore la o firma de salubritate sau in alta parte. Nu imi trebuie bani, am un venit, doar ca as vrea sa fac ceva pentru mine si pentru comunitatea in care traiesc ma refer la nivel local, doar nu plec in Africa acuma. Stie cineva sa-mi dea mai multe detalii daca pot face o activitate de voluntariat?
8 comentarii
0
21-05-2024, ora 09:06
Anonim077
Nu este medic/terapeut
Anonim077
Bună, da, cred că poți face voluntariat, de ce nu? Zi frumoasă!
0
21-05-2024, ora 12:32
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Luati legatura cu Fundatia Estuar si intrebati acolo.
0
22-05-2024, ora 20:34
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Încercați și la Asociația Pastel, care am văzut că primește înscrieri pentru voluntariat.

DATELE DE CONTACT ALE ASOCIATIEI SUNT:
Adresa
Str. Ardeleni, nr. 33, Sector 2, Bucuresti
Telefon
021.335.84.45
Email
contact@asociatiapastel.ro
0
27-05-2024, ora 09:29
anonim.zen
Nu este medic/terapeut
anonim.zen