Pot face voluntariat? Sunt bolnav de schizofrenie
Eu sunt diagnosticat cu schizofrenie paranoida cam de vreo 10 ani, imi iau tratamentul zilnic, sunt pensionat medical si primesc si indemnizatie de handicap. Din cate am citit, trebuie facut un contract de voluntariat, nu stiu daca trebuie recomandare sau ceva asemanator. As vrea sa fac voluntariat undeva in domeniul curateniei vreo 2 zile pe saptamana, cateva ore la o firma de salubritate sau in alta parte. Nu imi trebuie bani, am un venit, doar ca as vrea sa fac ceva pentru mine si pentru comunitatea in care traiesc ma refer la nivel local, doar nu plec in Africa acuma. Stie cineva sa-mi dea mai multe detalii daca pot face o activitate de voluntariat?
8 comentarii
Bună, da, cred că poți face voluntariat, de ce nu? Zi frumoasă!
Luati legatura cu Fundatia Estuar si intrebati acolo.
Încercați și la Asociația Pastel, care am văzut că primește înscrieri pentru voluntariat.
DATELE DE CONTACT ALE ASOCIATIEI SUNT:
Adresa
Str. Ardeleni, nr. 33, Sector 2, Bucuresti
Telefon
021.335.84.45
Email
contact@asociatiapastel.ro
DATELE DE CONTACT ALE ASOCIATIEI SUNT:
Adresa
Str. Ardeleni, nr. 33, Sector 2, Bucuresti
Telefon
021.335.84.45
contact@asociatiapastel.ro