Pierderi de memorie, oboseala
Buna, Ma numesc Alexandru, am 22 de ani si de ceva vreme am probleme cu memoria, nu pot ramane concentrat, uit foarte repede, si sunt tot timpul obosit si molesit, indiferent cat de mult as dormi, aveti vreun sfat pentru mine sau ceva?. Pur si simplu vorbeste cineva cu mine si in momentul urmator uit jumate din conversatie, oricat de mult incerc sa ma concentrez la un moment dat imi pierd toata atentia.
1 comentarii
Buna,
Eu nu sunt medic, dar incearca sa iei Neuro optimizer de la Secom si Curcumin 95.
Intre timp du-te la doctorii.
Eu nu sunt medic, dar incearca sa iei Neuro optimizer de la Secom si Curcumin 95.
Intre timp du-te la doctorii.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3Lipsa de concentrare, dureri de cap
- 5carbamazepina la copil de 7ani si 6 luni
- 11Nu pot fi atent, rezulta oboseala
- 6Tumoare cerebrala sau afectiune psihica?
- 9cauze tremuraturi. Probleme cu atentia si concentrarea
- 6probleme cu memoria, nu ma pot concentra, uit foarte repede
- 0Impresia de dezorientare incapacitate de adaptare si simptome asemanatoare somnolentei
- 9probleme cu tiroida?
- 25dureri de picioare + cervicala
- 13Caut raspuns unui cumul de simptome..
- 2Stari ciudate de 2-3 ani: vedere cu puncte, ameteala, greata, durere de cap, transpiratii, lipsa foc
- 2Cum pot sa imi cresc capacitatea de concentrare si invatare ?
- 1Concentrarea și memoria
- 5Deficit de atenție, lipsă de concentrare și de memorare
- 9Voi aveți probleme de concentrare/atenție?
- 0Prezint tulburari de atentie, in special de memorie uneori, oxigenare slaba a creierului
- 2Ameteala, Vedere incetosata, Probleme concentrare si atentie, Epuizat, Depresie, Anxietate
- 1Pramistar
- 8Ameteala, Vedere incetosata, Probleme concentrare si atentie, Depresie, Anxios