Nu reușesc sa ma decid

18-10-2018
Pocc
Nu este medic/terapeut
Pocc
Suntem intr o relatie la distanta de 8 luni, de atunci ne vedem destul de des, cel puțin 2 zile pe săptămână, totul e ok când ne întâlnim, dar.va trebui sa ma mut la ea pentru a merge mai departe cu relația și sunt tare sceptic în privința ei...nu am încredere în ea, o banuiesc si am prins o dand curs altor posibile relatii, o simt ca nu e multumita cu și de mine, cauta un om mai stabil din toate punctele de vedere...pe mine, am impresia ca ma vede ca pe ceva trecător, cel puțin asa îmi transmite. Mi a spus ca nu e multumita de faptul ca nu am studii, (ea fiind dr în cercetare, deci clar i ar fii placut ceva la nivelul ei) de înfățișarea mea, sugerându mi de câteva ori sa merg la dermatolog pentru a scăpa de niște semne post acneeice, de faptul ca nu am un job bun(momentan lucrez ca barman), iar senzația mea generala este ca sunt un tolerat pentru ea. I am spus ceea ce simt, iar ea mi a răspuns ca tine la mine, mult, dar are unele frici, în legătură cu caracterul meu, spune ca ii este frica ca, odată mutați, o sa fiu posesiv și gelos, ceea ce pe ea ar deranja o și a deranjat o și pana acum.
Din cauza a ceea ce simt și a ceea ce am văzut ca este pot recunoaște ca am fosr gelos și posesiv pana acum, deci cumva nu o pot contrazice când se gândește la asa ceva.
Având în vedere starea pe care o am în aceasta relație, se merita sa stai lângă cineva care te face sa te simți asa ?
8 comentarii
0
18-10-2018, ora 14:15
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
...nu, nu se merită.
0
18-10-2018, ora 14:24
Pocc
Nu este medic/terapeut
Pocc
Mulțumesc pentru răspuns. Puteți, va rog, sa argumentați de ce credeți ca nu se merita. Cred ca m ar ajuta sa iau mai ușor decizia de a rupe relația, având în vedere ca eu totuși sper ca va fii mai bine. Va mulțumesc!
0
18-10-2018, ora 16:34
Psihologie, Bucuresti