Ma simt anemica, obosita si fara vlaga.

27-10-2013
Zergling
Nu este medic/terapeut
Zergling
Buna seara,
De vro jumatate de an am niste starii care ma deranjeaza. Am 16 ani, sunt eleva si sunt obosita tot timpul. Am probleme cu memoria. Mi se intampla des sa uit lucruri unerori banale alteori importante. Nu mai pot sa retin diverse lucruri si daca le retin: le retin numai pentru moment pentru ca urmatoarea zi deja nu mai stiu nimic, ( mi se intampla atunci cand invat sau vreau sa retin banale lucruri ca unde mi-am lasat aseara incaltamintea sau haina etc).
Am dureri de cap, Pulseaza si parca imi simt vena din partea dreapta a capului. Durerea de cap e ascutita si tine cel putin o ora desi dispare fara sa-mi dau seama. In general e insotita de stari de greata.
Mi se fara rau din orice, mersul cu masina, transportul in comun, mirosuri puternice.
Ma dor ochii daca ma concentrez pe ceva. ( Port ochelari -3, 00, -3, 50 ) Mi-a crescut cu -0, 5 in ultima luna. Cand citesc ma dor ochii si imi lacrameaza, uneori ma si dor.
Ma simt anemica, desi mananc fructe, legume. Mananc echilibrat, uneori iau calciu (desii nu prea ajuta). Am 45 kg/1, 50cm/16 ani.
Am zile cand sunt deprimata, nu am energie pentru nimeni si nimic. Am zile cand prefer sa stau in pat pentru ca restul mi se pare prea obositor. Ma simt lenesa si deprimata.
Zilele menstruale = zile de chin. Ma doare spatele, ovarele si oboseala se amplifica.
Stiu ca am scris mult si aiurea dar sper ca fiecare detaliu va va ajuta sa-mi explicati situatia.
Multumesc frumos, fiecare raspuns e bine venit!
3 comentarii
0
27-10-2013, ora 22:24
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ HelleneElene

1. Nu va masturbati.
2. Incercati sa paziti poruncile si sa faceti fapte bune. Boala e o cauza a pacatelor.