ingrijorare: novynette si ampicilina
buna as avea si eu nevoie de un raspuns.. am facut sex neprotejat k iubitul meu si la 10-15 min dupa ce am facut sex am luat prima pastila de postinor2 si la 12 ore dupa prima pastila am luato pe a 2.. pastila.. cat de sigure sunt pastilele astea.. si exista posibilitatea sa raman insarcinata, , sau pot sa stau linistita.. plz raspuns urgent
buna as avea si eu nevoie de un raspuns.. am facut sex neprotejat k iubitul meu si la 10-15 min dupa ce am facut sex am luat prima pastila de postinor2 si la 12 ore dupa prima pastila am luato pe a 2.. pastila.. cat de sigure sunt pastilele astea.. si exista posibilitatea sa raman insarcinata, , sau pot sa stau linistita.. plz raspuns urgent
salut!! am si eu o intrebare spunetimi va rog ce sa fac am de 2 ani febra. toate analizele sunt bune si medicii nu stiu ce sami mai zica. mentionez am stat in spital cu 4 ani in urma am avut pleurizie tuberculoasa mam tratat jumate de an. dupa asta am avut orion(cu testiculele nu am avut probleme in timpul orionului) si dupa orion a aparut febra peste trei luni dupa ce am bolit de orion. spunetimi va rog ce sa fac???
in plus de la o seama de vreme nu mai am erectie ca inainte adica nu pot satisface iubita ca inainte ejaculez foarte repede ce poate sa fie??? am dat toate analizele pentru a vedea daca nu am vreo infectie urinara am dar si la CMC si la harpes si toate analizele posibile
febra e cuprinsa intre 37.1-37.7 si nu e permanent e periodica
mai mentionez ca transpir aproape permanent la organele sexuale ce sa fac ajutatima va rog voi fi foarte recunoscator cine ma va ajuta.
va multumesc!!!!
in plus de la o seama de vreme nu mai am erectie ca inainte adica nu pot satisface iubita ca inainte ejaculez foarte repede ce poate sa fie??? am dat toate analizele pentru a vedea daca nu am vreo infectie urinara am dar si la CMC si la harpes si toate analizele posibile