este posibil ca un anumit contraceptiv sa nu isi faca efectul la o persoana?
Exista posibilitatea ca un anumit contraceptiv sa nu isi faca efectul la o persoana, excluzand cazurile in care aceasta ar lua alte medicamente care sa interfereze. Testele efectuate de ginecolog stabilesc compatibilitatea unui anumit anticonceptional la o persoana? multumesc
3 comentarii
sunt student, dar nu la medicina si as avea o intrebare! un copil de 14 ani, in timpul vaccinarii de clasa a 8a a lesinat si a intrat in coma stand 2 zile inconstient in spital si i s-a interzis sa fie vizitat! acum as vrea sa stiu din ce motiv ar fi putut avea aceasta cadere si daca este ceva foarte grav cu ce il putem ajuta!?
1) Eficienţa anticoncepţionalelor orale este în jur de 98 la sută. Deci, există o probabilitate de 2 % pe an de a rămâne gravidă luând anticocncepţionale în mod corect.
2) Pentru a alege anticoncepţionalul optim nu se fac teste, se face consult.
3) Medicii care se ocupă cu anticoncepţionale sunt medici de planificare familială. De regulă specialitatea lor de bază este ginecologia, medicina familiei sau endocrinologia.
2) Pentru a alege anticoncepţionalul optim nu se fac teste, se face consult.
3) Medicii care se ocupă cu anticoncepţionale sunt medici de planificare familială. De regulă specialitatea lor de bază este ginecologia, medicina familiei sau endocrinologia.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 1Ce se intampla daca am luat pastila necorespunzatoare zilei in care trebuia luata?
- 3ce contaceptive sa iau?
- 2pot sa reiau contraceptive?
- 8oare cum sa fac sa-mi vina ciclu mai devreme?
- 14Pauza de 7 zile
- 2cum iau anticonceptinalele
- 10Am o intrebare urgenta. menstruatie peste anticonceptionale
- 10Sunt insarcinata?
- 4Am luat anticonceptionale 1 an jumate fara pauza!