emotii puternice... cum scap de ele?

tot timpul inainte sa merg undeva, am emotii de ex. vreau sa imi scot permisul de conducere si tot timpul inainte sa merg la orele de conducere ma iau emotiile etc.
Ce sa fac sa scap de ele????
Ce sa fac sa scap de ele????
3 comentarii

In primul rand trebuie sa te controlezi psihic si sa gandesti ca nu ti se intampla nimic rau, sunt si medicamente dar ele sunt contraindicate in a conduce autovehicule.poti la un xanax inainte sa mergi undeva, unde crezi ca ai avea emotii.

buna.am si eu o problema.de cateva luni imi tremura mainile, tremuratul se intensifica in momentul cand am contact cu cineva, cand ma intalnesc cu persoane.in acel moment se accelereaza bataile inimii, incepe parca sa-mi fie cald, imi tanspira mainile(tot timpul).cateodata simt si o mica durere la inima.poate fi o problema endocrinologica(in familie am avut un caz de hipertiroidism)se poate mostenii?astept un raspuns.va multumesc

Va recomand amandurora sa consultati un psihoterapeut.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 16pete pe fata, gat si spate de la emotii
- 12emotivitate - imi tremura mainile, exagerat de tare!
- 2de cateva luni tremur
- 3Senzatii ciudate: ca niste mici intepaturi in zona centrala si catre inimia... o stare de emotie
- 3frica, emotiva, retrasa
- 3Emotii fara motiv
- 5de obicei la scoala ma inrosesc foarte foarte tare, imi este rau si imi frige fata
- 6Nu ma mai pot controla
- 3tensiunea, stresul prelungit, emotiile
- 3teama de a rosii in fata publicului
- 4transpiratie excesiva a palmelor si a talpilor
- 1pete rosii ce apar la stres; emotii
- 7Exista un tratament pentru tremuratul mainilor?
- 11Persoana fara emotii si sentimente
- 4dureri mari de cap in urma unui soc puternic emotional (negativ)
- 2ma indragostesc prea repede.
- 9emotivitate
- 6Ma coplesesc emotiile cand vorbesc cu cineva
Mai multe informații despre: emotia emotivitatea