emotii puternice... cum scap de ele?
tot timpul inainte sa merg undeva, am emotii de ex. vreau sa imi scot permisul de conducere si tot timpul inainte sa merg la orele de conducere ma iau emotiile etc.
Ce sa fac sa scap de ele????
Ce sa fac sa scap de ele????
3 comentarii
In primul rand trebuie sa te controlezi psihic si sa gandesti ca nu ti se intampla nimic rau, sunt si medicamente dar ele sunt contraindicate in a conduce autovehicule.poti la un xanax inainte sa mergi undeva, unde crezi ca ai avea emotii.
buna.am si eu o problema.de cateva luni imi tremura mainile, tremuratul se intensifica in momentul cand am contact cu cineva, cand ma intalnesc cu persoane.in acel moment se accelereaza bataile inimii, incepe parca sa-mi fie cald, imi tanspira mainile(tot timpul).cateodata simt si o mica durere la inima.poate fi o problema endocrinologica(in familie am avut un caz de hipertiroidism)se poate mostenii?astept un raspuns.va multumesc
Va recomand amandurora sa consultati un psihoterapeut.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 12emotivitate - imi tremura mainile, exagerat de tare!
- 4stari de emotie
- 2plans des
- 10Buna ziua...medicamentul Stimuloton, am cateva intrebari
- 5Cred ca emotiile sunt de vina.. dar cum pot face sa le controlez?
- 4tulburare emotiva
- 2de cateva luni tremur
- 11Foarte emotiva
- 3Senzatii ciudate: ca niste mici intepaturi in zona centrala si catre inimia... o stare de emotie
- 5de obicei la scoala ma inrosesc foarte foarte tare, imi este rau si imi frige fata
- 6Nu ma mai pot controla
- 9Imi lipsesc sentimentele, emotiile pozitive
- 3tensiunea, stresul prelungit, emotiile
- 3Boala a pielii?
- 4Ma puteti lamuri si pe mine?
- 3soc emotional puternic
- 3de ceva timp am avut stari de lesin, emotii, atacuri de panica, frica intensa
- 8Reactii gastrice pe fond de stres?