Dureri de cap ingrozitoare
Buna, ma numesc Mihaela, am 19 ani, in urma cu 2 saptamani m-a durut capul ingrozitor dar am suportat durerea fara sa iau nici o pastila, a doua zi m-a durut din nou dar nu chiar asa rau, de atunci ma doare mereu: ceafa, tamplele, urechile si ochii! Iau si pastile, am luat parasinus, apoi eritromicina, iar acum iau augmentin dar tot simt durerea dar ceva mai slab...va rog frumos sa ma ajutati cu o parere, la control nu am mers, imi este frica de ceea ce imi vor spune :( !as dori sfatul unui medic daca se poate :( !
4 comentarii
La control nu te duci de teama unui raspuns, dar aici astepti raspunsul unui medic, , , ,
Mergi la un neurolog sau medicul de familie si vezi ce ai de facut. Nu mai lua aiurea medicamente, iti poti face mai rau!
De la distanta nu iti va spune nici un medic ce ai, din simplu motiv ca poate fi ceva banal sau serios, dar fara analize/control nu are dreptul sa dea diagnostice. Ca nu-s Mama Omida, sunt medici care pun un posibil diagnostic dupa ce au date concrete. Durerea ta poate fi orice.
Sanatate!
Mergi la un neurolog sau medicul de familie si vezi ce ai de facut. Nu mai lua aiurea medicamente, iti poti face mai rau!
De la distanta nu iti va spune nici un medic ce ai, din simplu motiv ca poate fi ceva banal sau serios, dar fara analize/control nu are dreptul sa dea diagnostice. Ca nu-s Mama Omida, sunt medici care pun un posibil diagnostic dupa ce au date concrete. Durerea ta poate fi orice.
Sanatate!
citeste mai cu atentie, nu am zis ca vreau rezultatul analizelor pe care nu le-am facut, am zis ca vreau o parere si eventual "sfatul"unui medic !multumesc !
Ai inteles ce voiam sa spun si tu stii ca asa e de facut ca sa stii ce ai si ce e de facut. Nu cred ca te-ar linisti daca ti-ar spune medicul de aici ca ai o migrena din cauze infectioase.
Numai Bine!
Numai Bine!
parere:
1. bila lenesa.dar, NU zici si ce alte simptome ai:
2. un control la stomatolog...