dureri de calcai

Buna ziua, domnule Doctor,
Ma numesc Stefan, am 44 ani, sunt medic veterinar, si de o vreme (aprox.3 luni) simt o durere in zona calcaiului stang (reg.tendonului si fata interna a art.); la inceput am crezut ca este doar o jena de la pantof, dar persista si in somn - uneori. Este adevarat, ca daca port saboti, durerea dispare, dar totusi reapare uneori din senin. La palpare, simt amorteala in zona de pe fata interna a regiunii art.tarso-tibiale (parca ar fi anesteziata). V-as fi recunoscator daca mi-ati putea sugera un diagnostic si un eventual tratament.
Cu multumiri anticipate,
Stefan
Ma numesc Stefan, am 44 ani, sunt medic veterinar, si de o vreme (aprox.3 luni) simt o durere in zona calcaiului stang (reg.tendonului si fata interna a art.); la inceput am crezut ca este doar o jena de la pantof, dar persista si in somn - uneori. Este adevarat, ca daca port saboti, durerea dispare, dar totusi reapare uneori din senin. La palpare, simt amorteala in zona de pe fata interna a regiunii art.tarso-tibiale (parca ar fi anesteziata). V-as fi recunoscator daca mi-ati putea sugera un diagnostic si un eventual tratament.
Cu multumiri anticipate,
Stefan
3 comentarii

Stimate Coleg,
Diagnosticul este imposibil de stabilit in absenta consultatiei.
Exista multe cauze ale acestor dureri, de la o fractura de stress calcaneana pana la artroza retropiciorului, de la aponevrozita calcaneana si pana la sindromul canalului tarsian etc etc etc.
Doar o consultatie atenta poate decela cauza problemei.
Cu stima,
Dr. Marius Uscatu
Ortoped cu supraspecializare franceza in Chirurgia Gleznei si a Piciorului
Diagnosticul este imposibil de stabilit in absenta consultatiei.
Exista multe cauze ale acestor dureri, de la o fractura de stress calcaneana pana la artroza retropiciorului, de la aponevrozita calcaneana si pana la sindromul canalului tarsian etc etc etc.
Doar o consultatie atenta poate decela cauza problemei.
Cu stima,
Dr. Marius Uscatu