dieta hipotiroidie

16-06-2007
lacatusuioan_TM
Nu este medic/terapeut
lacatusuioan_TM
Ma bucur ca am descoperit acest forum si as dorii o dieta personalizata pentru o femeie 50 ani, cu o inaltine de 1.65 si o greutate de 80 kg, avand si o hipotiroidie si in glaucom cu unghi deschis.Am pofta continuu de dulce, iar in cursul unei zile mananc :
dimineata -un suc portocala +grapefruit si cafea
gustare -o felie graham prajita cu margarina
pranz -supa sau ciorba sau un fel doi
seara- o felie de paine prajita cu sunca sau branza sau un iaurt
Cu mici exceptii acesta e regimul meu cu care nu pot slabi nici un gram.
Va rog mult sa ma ajutati.
4 comentarii
0
19-06-2007, ora 00:00
ancutzza.ped
Nu este medic/terapeut
ancutzza.ped
V-ati facut analizele?Ma refer la dozarea hormonilor tiroidieni?Urmati un tratament pt hipotiroidism?Sunt medic insa de specialitate pediatru dar as putea sa va recomand un medic care v-ar putea ajuta, are un cabinet de nutritie in bucuresti insa din cate stiu eu face si consultatii prin telefon in cazul in care nu sunteti din bucuresti.Daca va intereseaza imi scrieti -
0
19-06-2007, ora 00:00
lacatusuioan_TM
Nu este medic/terapeut
lacatusuioan_TM
Pentru hipotiroidie fac tratament cu eutyrox de 100 -1 tableta pe zi.
in 18.06.2007 TSH 2.94 si glicemie 80.As dorii un regim personalizat
eventual ceai, capsule, fara medicamente din cauza glaucomului si nu numai.
Multumiri pentru un eventual raspuns.
0
21-06-2007, ora 00:00
ancutzza.ped
Nu este medic/terapeut
ancutzza.ped
am vorbit cu doamna doctor despre dumneavoastra si e dispusa sa va ajute.Imi lasati un numar de telefon si numele dumneavoastra si o sa va sune ea pentru a consultatie fiindca are nevoie de mai multe informatii, o sa va intocmeasca o dieta personalizata si in paralel va va recomanda si niste suplimenti pe baza de plante care nu va influenteaza cu nimic glaucomul in schimb accelereaza metabolismul bazal si ajuta la arderea grasimilor.
0
27-06-2007, ora 00:00
lacatusuioan_TM