De vreo 4 zile ma dor genunchii si mi s-au umflat
Buna ziua,
Ma numesc Creta Ana, am 19 ani si sunt studenta. De vreo 4 zile ma dor genunchii si mi s-au umflat, eforturi prea mari nu am facut si nu stiu care ar putea fi cauza durerii.Va rog frumos daca ati putea sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
Va multumesc!
Ma numesc Creta Ana, am 19 ani si sunt studenta. De vreo 4 zile ma dor genunchii si mi s-au umflat, eforturi prea mari nu am facut si nu stiu care ar putea fi cauza durerii.Va rog frumos daca ati putea sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
Va multumesc!
6 comentarii
este obligatoriu un consult la medicul de familie si un set de analize care sa includa HLG, VSH, ASLO, FR, PCR, exsudat faringian, examen sumar urina, urocultura etc.
Cand ti s-au umflat ? Cand te dor, dimineata, seara sau pe toata durata zilei? Alte simptome mai ai? Iei vreun tratament ceva/?
au inceput sa mi se umfle, apoi m-a luat si durerea.Tot timpul ma dor, zi, noapte.Aseara mi s-a facut rau si am lesinat, dar nu stiu daca ar avea vreo legatura cu durerea pe care o am eu acum...alte simptome nu mai am si nu urmez niki un tratament
Eu as fi de acord cu d.na dr. si tot asa as zice sa iti faci niste teste de inflamatie da cel mai bine mergi la un reumatolog sa te consulte, faptul ca ti s-a facut si ai lesinat nu e deloc bine, de obicei afectiunile articulare -artralgiile- pe care le ai nu au debut cu ameteli si episoade de sincope sau lipotimii.Nu treb.sa stai asa.
Va multumesc foarte frumos pentru timpul acordat.
O zi frumoasa in continuare.
O zi frumoasa in continuare.
ma numesc oana, am 42 de ani si de vreo 2 saptamani ma doare genunchiul stang dar pe lateral
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 20Nu pot indoi genunchi
- 12genunchi umflati si durerosi
- 52Ma dor genunchii si pocnesc!