cu ce sa inlocuiesc xanaxul? | Forumul Medical ROmedic

cu ce sa inlocuiesc xanaxul?

06-11-2011
DREMA
Nu este medic/terapeut
DREMA
Am 43 de ani, sunt profesor, si iau xanax de ceva vreme(a se citi aprox. 3 ani) datorita atacurilor de panica, anxietate...De vreo saptamana, insa mi se pare ca nu isi mai face efectul, am un nod in gat aproape in permanenta!Cu ce poate fi inlocuit fara probleme?Mentionez ca nu imi dadea somnolenta, ceea ce e important si ca am inceput sa reiau si seroxat, prescris de medic acum vreo 2 ani, cand de la stres dezvoltasem si agorafobie!Multumesc anticipat!
12 comentarii
0
06-11-2011, ora 17:26
Eu 2011
Nu este medic/terapeut
Eu 2011
Buna.parerea mea e sa incercati sa finalizati cu antidepresivele.Faceti o cura de vitamine B complex si consumati 2l apa zilnic, sport.Fier, potasiu, omega, zink foarte important.in prima luna e greu, dar eu zic ca mai bine o luna grea decat o viata fara simtire.va doresc din suflet sa reusiti cum am reusit si eu.va strang pumnii.
0
06-11-2011, ora 18:53
gh_popescu
Nu este medic/terapeut
gh_popescu
buna. apa chioara si vitaminele pentru cei ce sufera ca dvs. este buna pentru cei care dau sfaturi si nu au suferit de anxietate, distonie sau alte tulburari fuctionale pe sistem nervos. din experienta va expun ca in loc de xanax am folosit cu rezultate bune diazepam ( concentratia o stabiliti dvs. in functie de cum va simtiti ) - un miorelaxant. necazul este ca da dependenta, dar eu prefer dependenta in locul simptomelor de distonie neurovegetativa. luati-o ca o prezentare a cum am rezolvat eu o problema medicala care, unora, li se pare minora si dau sfaturi de fel si chip. si vitaminele din gama b ( b1;b6;b12;) vit. C si folcisteina, injectabile, in sedinte de 10 sau 20, in special primavara si toamna ( la schimbare de anotimp). cu respect.
0
06-11-2011, ora 19:11
dorina vasiliu
Nu este medic/terapeut
dorina vasiliu
Incearca si ANXIAR, tot o benzodeazepina.Se vorbeste ca da mai greu dependenta.
Sanatate multa
0