Antidepresive - contraindicatii
Costy incearca si suplimente vegetale pe baza de mucuna pruriens, sunt de la mai multe firme, dar tot cu precautie, contine L-dopa !
Poate reusesti sa o vizitezi si pe aceasta tanti, cred ca este cel mai tare psiholog nu dintr-o parcare ci din toate parcarile :)
-*
(*modificat de administrator)
Poate reusesti sa o vizitezi si pe aceasta tanti, cred ca este cel mai tare psiholog nu dintr-o parcare ci din toate parcarile :)
-*
(*modificat de administrator)
Nu folosesc suplimente, si nimic naturist, sunt adeptul medicatiei desi inainte nu eram, am constatat ca doar asta ajuta, in rest mai nimic, evident in afara de un mediu bun.
Marti impreuna cu medicul am ajuns la concluzia ca am TAB 2 adica depresie si hipomanie, asa ca m-a pus pe Lamictal 50 mg o saptamana, apoi 100 mg trei saptamani. Cica e bun pe faza depresiva la TAB 2.
Poate de aia nu mergea nici un AD.
Poate de aia nu mergea nici un AD.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 56despre depresie... cum ati scapat de ea?
- 23Antidepresivele si alcoolul
- 3efecte negative rispolept consta
- 1tratament de multi ani cu antidepresive si nu ma simt bine, simt ca nu au niciun efect
- 4Vreau sa renunţ la escitalopram - cipralex
- 2Antidepresive
- 47Pregabalin.Lyrica.
- 6Aripiprazol, trifluoperazin si vortioxetina
- 4Inlocuirea unui antipsihotic cu un adjuvant natural
- 4Rispolept Consta sau Xeplion?+Alte probleme
- 4Prozacul
- 1Antidepresive si probleme cu erectia
- 12Tratament antidepresiv
- 9Serlift pentru atacuri de panica. ma trezesc in continuare speriata și foarte obosita
- 9Se poate lua Cebrium in continuu?
- 9Alimentatia in tratamentul cu antidepresive IMAO
- 1Trevicta - am ajuns la 105 kg. Știe cineva cât timp durează pana scad în greutate?