A incercat cineva lamictal/lamotrix pentru bulimie?
Psihiatra mea mi-a prescris lamotrigina (lamictal sau lamotrix) 50mg pentru episoadele de mancat excesiv. asta pentru ca am avut recent o recidiva si am revenit in ciclul de binge/purge. Nu simt deloc niciun efect si iar am avut o recidiva.
Inainte de asta eram exclusiv pe Prozac, m-a ajutat initial dar acum nu mai face nimic. E ca si cum as lua o pastila mentolata si atat.
Pt. oamenii care au bulimie si sunt pe tratament medicamentos, ce alte medicamente ati incercat? As vrea sa evit topiramat, ar fi ultima solutie pt mine. Am vazut numai lucruri rele de la acel medicament.
Inainte de asta eram exclusiv pe Prozac, m-a ajutat initial dar acum nu mai face nimic. E ca si cum as lua o pastila mentolata si atat.
Pt. oamenii care au bulimie si sunt pe tratament medicamentos, ce alte medicamente ati incercat? As vrea sa evit topiramat, ar fi ultima solutie pt mine. Am vazut numai lucruri rele de la acel medicament.
5 comentarii
Organismele reacționează diferit ce face bine unei persoane la alta poate să nu aibă rezultat sau să îi facă rău. Vorbiți cu psihiatra dacă nu ați avut rezultatul așteptat, poate trebuie modificată doza.
Buna. Trebuie mers la psihiatru lunar, pana va gaseste tratamentul adecvat. Aveti rabdare cu tratamentul. Rezultatele nu se vad de pe o zi pe alta in cazul acestor pastile.
buna., clara! scuze, am uitat sa mentionez: iau lamotrigina de trei luni.
Buna ziua,
In cazul dumneavoastra este utila terapia cognitiv-comportamentala combinata cu terapia farmacologica. Ati mers la psiholog?
In cazul dumneavoastra este utila terapia cognitiv-comportamentala combinata cu terapia farmacologica. Ati mers la psiholog?
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 6Sunt bulimica de 6 ani, iar in urma analizelor, am primit urmatoarele rezultate