Adulții cu anxietate de separare, mai susceptibili la reclamele legate de casă
©
Autor: Costin Oana
Conform unui studiu recent realizat de o echipă de cercetători de la Vanderbilt's Owen Graduate School of Management, persoanele cu anxietate de separare ridicată sunt mult mai susceptibili la temele de marketing care abordează teme legate de ideea de casă și cămin.
Tulburarea de anxietate de separare la adulți constă într-o anxietate excesivă a acestora privind ideea separării de locurile sau persoanele cu care au o puternică legătură de atașament.
În ceea ce privește reclamele care abordează concepte legate de cămin, acestea sunt foarte frecvente.
În cadrul studiului, participanții au completat un chestionar care măsoară nivelul de anxietate de separare (acesta a fost publicat de Institutul American de Psihiatrie). Apoi au citit pe internet o reclamă la o companie aeriană fictivă. Reclama a fost prezentată participanților în două variante: o versiune făcea referire la tema „întoarcerii acasă la familie”, iar cealaltă se baza pe ideea „de a vedea lucruri noi”.
S-a observat că persoanele cu un scor ridicat la chestionarul de anxietate de separare au fost mult mai atrase de prima variantă a reclamei, care făcea referire la ideea de „acasă” decât celelalte.
Dacă pentru cei din domeniul marketingului acestea sunt vești îmbucurătoare, autorii atrag atenția asupra impactului asupra consumatorilor cu această tulburare, pentru care rezultatele nu sunt la fel de pozitive.
Studiul a fost publicat în Journal of Social and Clinical Psychology.
Sursa: Science Daily
Tulburarea de anxietate de separare la adulți constă într-o anxietate excesivă a acestora privind ideea separării de locurile sau persoanele cu care au o puternică legătură de atașament.
În ceea ce privește reclamele care abordează concepte legate de cămin, acestea sunt foarte frecvente.
În cadrul studiului, participanții au completat un chestionar care măsoară nivelul de anxietate de separare (acesta a fost publicat de Institutul American de Psihiatrie). Apoi au citit pe internet o reclamă la o companie aeriană fictivă. Reclama a fost prezentată participanților în două variante: o versiune făcea referire la tema „întoarcerii acasă la familie”, iar cealaltă se baza pe ideea „de a vedea lucruri noi”.
S-a observat că persoanele cu un scor ridicat la chestionarul de anxietate de separare au fost mult mai atrase de prima variantă a reclamei, care făcea referire la ideea de „acasă” decât celelalte.
Dacă pentru cei din domeniul marketingului acestea sunt vești îmbucurătoare, autorii atrag atenția asupra impactului asupra consumatorilor cu această tulburare, pentru care rezultatele nu sunt la fel de pozitive.
Studiul a fost publicat în Journal of Social and Clinical Psychology.
Sursa: Science Daily
Data actualizare: 12-06-2021 | creare: 20-06-2017 | Vizite: 1025
Bibliografie
No place like home, link: https://www.sciencedaily.com/releases/2017/06/170619132912.htm ©
Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!
Alte articole din aceeași secțiune:
- Nici măcar tinerii cu o „protecție genetică” față de depresie nu au scăpat de simptomele depresive în anii pandemiei
- Modul în care apreciem arta depinde de starea de sănătate mentală
- Depresia clinică nu determină creșterea nivelului de inflamație la persoanele în vârstă
- Tehnici motivaționale pentru creșterea performanței
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.- Implant silicon sani
- Pentru cei cu anxietate si atacuri de panica FOARTE IMPORTANT
- GRUP SUPORT PENTRU TOC 2014
- Histerectomie totala cu anexectomie bilaterala
- Grup de suport pentru TOC-CAP 15
- Roaccutane - pro sau contra
- Care este starea dupa operatie de tiroida?
- Helicobacter pylori
- Medicamente antidepresive?
- Capsula de slabit - mit, realitate sau experiente pe oameni